Mauro Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Hallo, Hvordan bytter jeg pæra i knappen som tar ned vinudene. Den høyre knappen lyser ikke. Det er snakk om en e36 coupe.
-Anders- Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 ring gs-bildeler. De har alltids noe brukt. Får vel for 200 kr eller noe. Ellers er de sikkert ikke dyre nye.
Mauro Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Rart. Jaja, noen som har en til salgs? Eller kan vise en url til hvor jeg kan kjøpe en. Fant ikke noe på gs bildeler. Veldig rotete å finne frem der syns jeg.
Øyvind L. Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Rart. Jaja, noen som har en til salgs? Eller kan vise en url til hvor jeg kan kjøpe en. Fant ikke noe på gs bildeler. Veldig rotete å finne frem der syns jeg. Delenr hos GS er: 61318365300. Den koster 378kr inkl moms. Det går ikke ann og bytte pæren nei. Er det teit; JA, helit idiotisk..
TexWiller Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Eller du kan enkelt og greit åpne bryteren og lodde på en ny lysdiode. Det er 0 problem.
Øyvind L. Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Hvor får man tak i ny pære med den rette fargen?
TBG.E30 Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Er samme pære som til instrumentene på mange biler. 1,2 Watt eller noe. Fargen kommer fra plasten på bryteren. Det er vanlig flatstikk pære (minste typen) som sitter i dem. Brett ut tråden som vanligvis ligger som en halvbue på vær side av pæren og lodd den på.
TexWiller Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 det er ikke en pære men en lysdiode. det får du kjøpt hos de som reparerer eletronikk. koster ikke mer en 5 kroner
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Fant ikke noe på gs bildeler. Veldig rotete å finne frem der syns jeg. Denne siden her er mye mer oversiktlig enn GSbildeler (flere kategorier) --> http://www.realoem.com/bmw/select.do Delenummeret på delen du skal ha (som du finner på Online ETK-en der) samsvarer med delenummeret hos GSbildeler. Meget simpelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå