RenZor Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Men nå ser det ut som bilen er i orden igjen Gikk over samtlige kontakter og det viste seg å være dårlig kontakt på en temp-føler (tror jeg det er) og etter litt rengjøring starta bilen og gikk stabilt Takk for hjelpa folkens
Muren Motorsport Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 kjekt å høre att bilen sviver igjen!! vart det forbedring da?
RenZor Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Virker som at det er bedre bunndrag og at gassresponsen er bedre. Lyden er værtfall grommere. Blir sikkert enda bedre når jeg får satt på KN filter og grenrør Toppen er jo porta, har kvasskam, fjernet katalysator og chip fra før så den går egentli greit til å være en 520. En kompis med original klarer ikke å henge på værtfall
Arimanni Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Og arimanni; På m20 spjeldet ditt, var det en vakuum føler på den? Og i såfall var det vakuumføler på m25 spjeldet? Jeg hadde det på mitt m20 spjeld og ikke på m25 spjeldet. Tok derfor å flytta den over. Dvs borra hull og satte inn føleren. Også lurer jeg på en ting til; Flytta du over TPC? Altså den nivåføleren under spjeldene? Eller lot du alt bare stå? Ja det var vakuum føler på den. Spjelet var heilt likt, det einaste eg gjorde var å flytte over TPC fra b20 spjeldet til b25 spjeldet. Ser at det funker no ja Blei litt grommere lyd og javnere drag
^B^M^W^ Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Gikk over samtlige kontakter og det viste seg å være dårlig kontakt på en temp-føler (tror jeg det er) og etter litt rengjøring starta bilen og gikk stabilt kan du beskrive plasseringen til denne føleren? jeg har til tider problem med at bilen drar ujevnt under 3000rpm, vil sjekke om det er samme problem på min motor, det var ikke veivakselføleren eks? den gir referanse til tennings-timingen etter hva jeg har forstått, og er viktig når man har lavest kompresjon, altså ved lavt turtall? har lite peiling egentli, men har lest en del rundt omkring så håper jeg ikke er helt på jordet
RenZor Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Føleren ligger rett ved siden av fuel-railsn (eller hva det heter), mot radiatoren. Det er 2 følere der. Den ene er blå og den andre er brun. Det var den brune som hadde dårlig kontakt til meg. Skal prøve å få tatt bilde av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå