mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Har du bestemt deg for hvilken farge du skal ha no da?? i trur i hadde ville valgt blåfarge av noe som du nevner.. d tror i hadde passet utrulig bra på den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 BBS RS felger med gullsenter, og Azur blå hadde blitt rått tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 kjøpte du denne bilen av helge vik?..den bilen virker kjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har blitt dårlig med svar i det siste,men det er pga at jeg er på sjøen...så det blir litt mye jobbing..men nå er jeg på veg hjem:) Joda,kjøpte bilen av Helge Vik ja...stemmer det! Azur blå ja...det er jo fin farge!,kanskje jeg å vurdere den også....jaja.. Noen som har flere tips? Men jeg tror at det blir BBS RS felger altså,tror jeg gå for dei ja! koste hva det koste vil!hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Gratulere med skikkelig bil Såg den biln når jeg var med Helge en dag!! Spesiell farge på den ja Skal du lakke den så gå for en fin blåfarge,det hadde jeg gjort om jeg skulle lakke min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Takk for det ja....Ja,fargen er skikkelig spesiell altså,der er kanskje noen som synst den er fin,men den er ikke optimal for min del...den kan være fin av og til i mørket og i skumringen men,det er ikke nok..hehe menmen..Har igrunn store planer for bilen,det blir først og fremst ny lakk,så kommer sotede baklykter,BBS RS felger 8,5x17 + 10x17 eller muligens i 18..(blir vel kanskje litt dyrt)hehe...Effektanlegg,K&n filter..muligens trimkam og chip litt senere... ellers har jeg bestillt M-gulvmatte sett,så blir det Girkule m/lys i Men så var det den fargen igjen da...har faktisk for tiden vurdert sterkt Mauritiusblå,han som skal kjøpe Sport-Evo felgene mine med meg har den fargen,og det så faktisk jævlig bra ut!men vi får se....godt mulig at det blir en blåfarge ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja den Mauritius blåfargen er skikkeli rå på en M3 Får virkelig frem sjermene på dem Men men Good luck dude videre med prosjektet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Ja,det så skikkelig flott ut altså,med mauritiusblå...hmm... Takk for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Noen som har BBS RS felger liggende som de skal selge da?? Eller en plass der de selger de billig?noen som har linker til sider med fete felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 www.felgen-man.de Jeg har vel nevnt de feteste produsentene i mitt innlegg på forrige side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Noen som har BBS RS felger liggende som de skal selge da?? Eller en plass der de selger de billig?noen som har linker til sider med fete felger? Jeg kjøpte disse av en i bergen: Litt dårlig bilde men.. han hadde også skrudde 17`bbs felger liggende,tror det var 8x17 og 9x17 da men! Vet ikke om de er til salgs men jeg kan høre med han vist du vil?? jeg kunne få velge hvilket sett jeg ville kjøpe så det er ikke umulig at han selger.. Grattis med lekker bil forresten:) Fineste bilene som er laget:) hehe.. ikke langt unna vertfall angående farge så ville jeg valgt en av de fargene bilen kom orginalt med, henna rød kanskje?? rød M3 er jo ikke feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Var ikke det der felgene som sto på Helge Vik sin sølvgråe M3 før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Var ikke det der felgene som sto på Helge Vik sin sølvgråe M3 før? Jo det stemmer det har vært en eiger mellom meg og Helge Vik! Kjøpte dem av formannen i bmwccn i Hordaland! Sliter litt med å få de godkjennt i vognkortet,lurer på om Helge Vik fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det var pen bil må jeg si grattis skal du ha selv...hehe... Men ja..Skrudde BBS? RS eller? Du kan godt høre med han om han vil selge ja....og om det blir med dekk,pris o.l...Om det må valses?gjerne bilder også! Ja,utrolig pene biler E30 M3! en liten drøm jeg har hatt noen år..og nå fant jeg ut at det var på tide er godt fornøyd med bilen til nå,men den skal bli enda bedre før jeg er ferdig med den...den er igrunn et lite påbegynt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Fikk du hørt med han Øystein? Jeg må snart til å sende sport-evo felgene mine,så det begynner å haste med å finne noen nye..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå