Chriso Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Kan en drømmebil være oppnåelig? Ikke vet jeg.. Dette er ihvertfall en lekker bil. All time high 360 (Ikke at den non-turbo 911'en hadde vært galt å eie..) Slenger med en (ikke ulik) 430 også, men som ikke har blitt en legende ennå Og hva med dette conceptet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 3er AC Schnitzer 5er AC Schnitzer 5er Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Porsche Carrera GT Porsche Cayman S BMW E46 M3 Audi RS6 Avant Med Mange Fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Denne her da jenter (og gutter)... Fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Skitlekker den gamle M-en ovenfor her også. Ser skikkelig bola ut. Litt mer italiensk igjen, og designmessig noe av det tøffeste jeg vet om: Ferrari F40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 SLR'en er en drøm bare å høre på. Herlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 SLR'en er en drøm bare å høre på. Herlig bil. Enig. Helt spesiell lyd. Kompressoren gjør jo sitt, men sidepipes'ene lager en grom, blaffrende lyd. Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Drømmebiler er det mye av, men det gøyeste jeg har kjørt må være denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå