mbrothe Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hvordan demonterer jeg dekslene som skuler høyttalerne nede ved føttene i E36? Er det noe jeg bør være veldig forsiktig med, for ikke å ødelegge eller brekke? Hvilke verktøy trenger jeg? Takk så mye for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 ingen som her gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Har du tittet der nede? Dvs, tatt med deg en lommelykt? Jeg gjorde dette selv, og det er -meget- enkelt. På den tiden du har ventet nu, så kunne du allerede ha tatt vekk de dekslene 1000 ganger Det tar seriøst bare 5min selv om du aldri har gjort det. Du trenger bare kunnskaper om hvordan bruke en skrutrekker og du er i gang. På førersiden så er det eneste "vanskelige" som du må tenke på, er å fjerne den hengslen for å ta opp panseret. Denne må vekk for å få vekk høytalerdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Der er bare en plastskru du skal vri litt på, så er det bare å dra dekselet -forsiktig- av. Er festet med noen klips. Og på fører siden er det et håndtak (det som opner panseret) som må vekk. Det er kun skrudd med en skru. Du ser hva som må til, det er enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robba Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 hvilken størrelse er det på høyttalerene under der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Finnes sikkert hundre tråder om størrelsen på høytalerene i e36 5,25" som sitter foran nede ved bena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå