mbrothe Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Hvordan demonterer jeg dekslene som skuler høyttalerne nede ved føttene i E36? Er det noe jeg bør være veldig forsiktig med, for ikke å ødelegge eller brekke? Hvilke verktøy trenger jeg? Takk så mye for alle tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbrothe Posted July 6, 2006 Author Share Posted July 6, 2006 ingen som her gjort dette før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Har du tittet der nede? Dvs, tatt med deg en lommelykt? Jeg gjorde dette selv, og det er -meget- enkelt. På den tiden du har ventet nu, så kunne du allerede ha tatt vekk de dekslene 1000 ganger Det tar seriøst bare 5min selv om du aldri har gjort det. Du trenger bare kunnskaper om hvordan bruke en skrutrekker og du er i gang. På førersiden så er det eneste "vanskelige" som du må tenke på, er å fjerne den hengslen for å ta opp panseret. Denne må vekk for å få vekk høytalerdekselet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Sammy Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Der er bare en plastskru du skal vri litt på, så er det bare å dra dekselet -forsiktig- av. Er festet med noen klips. Og på fører siden er det et håndtak (det som opner panseret) som må vekk. Det er kun skrudd med en skru. Du ser hva som må til, det er enkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robba Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 hvilken størrelse er det på høyttalerene under der da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocket Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Finnes sikkert hundre tråder om størrelsen på høytalerene i e36 5,25" som sitter foran nede ved bena Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts