najtrox Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei! Er på utkikk etter komplett interiør eller forstoler til min 93mod 318is coupe Også på utkikk etter et ratt med airbag (skinnratt) hvis du har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ratt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23923&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Så det, så jeg spurte om det var solgt Ingen som har noe interiør til is? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 MORRO!!!!! Kasta just ett komplett interiør da jeg ikke fikk noen respons på det.... Synd for deg..... (og meg ) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... ht=#237391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 iiiiiiiiiiiiiiiik kjøpte bilen for litt siden snuuufs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg har sort skinninteriør til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Evt noen som vet hvor man får kjøpt sete trekk til stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 mye gir du for strkent skinn int til coupe a? og et tre eikers arbeig ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har du bilder? Gi meg en pris så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg har ratt med airbag. stod i 320 coupe'n min.. har m3 ratt i den nå.. mye vil du gi.. ? Kan også bytte i noe annet styling jall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hm, har du bilder av det? Bør jo helst være fint Gi meg en pris du hadde tenkt deg så får vi se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 har ikke snøring.. kjøpte bilen på søndag.. det er pent det, men ligger i bagasjerommet på kjerra mi som nå står på lakk.. Får ut bilen på fredag, men reiser da så får ikke tatt noe bilder før mandag Det er et originalt ratt, ikke noe slitt. Du kan få det for halv pris av nypris..koster vel litt med airbag i? Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Er airbagen som koster Nye ratt koster vel 1800kr PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 nå rota jeg litt på koed og fant ratt med airbag.. 5500 nytt MED airbag.. litt i drøyeste laget syns nå jeg, men kom gjerne med brukbart bud, selger om budet er greit, og du SKAL få bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå