Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei min bmw 316 ci e36 har et problem hver gang det regner ute eller jeg vasker den, da går motoren fryktelig ujavnt og klarer ikke å gå på tomgang, men hvis den får stå i sola eller ett tørt og varmt sted så gir dette seg, noen som har vært borte i det samme eller som har noen ideer, men vi har sjekke computeren på den men den løste ikke ut noen feil. merkelig.... :cry:

Skrevet

kommer ikke vann i fordeler lokket ditt eller noe sånnt da? gå over plugg-ledninger fordeler lokker ditt osv... kan være at det trenger inn vann et sted og ikke får ordentlig gnist... kanskje!

Skrevet

hva med å prøve å dekke til delene du tror det er noe galt med å vaske bilen!" så ser du jo fort om det er den delen som ikke er isolert godt nok! etc

Skrevet

iom at problemet oppstår når det regner også så kan det jo ikke regne på fordelerne dine, hvis du ikke kjører uten panser da, så da ville jeg sjekket luftmengdemåler/filter. Er dette tett og det er mye fuktighet i lufta så blir den nok litt kvelt. Du kan jo sette på dusjen og lukke døra og ta et skikkelig magedrag så kjenner du i lungene at det er litt tungt å puste. (Ihvertfall hvis du røyker)

Skrevet

ja d e sikkert nokka med luftfilter eller liknende høres d ut som... kan jo prøve å dekke til? men d skal jo egentli være nok tildekket me bare panseret men man veit jo aldri.. kanskje d trekke t sæ d fuktet som blir..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...