Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Så det du prøver å si er at nøkkelen ikke vil funke i det hele tatt? Må jeg bare bruke de defa klumpene mine? Hva med fjernstying av lys i cupe:)
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 nei, det jeg prøver og si er at den nøkkelen du har ringet rundt med rødt er en nøkkel til den fjernstyrte sentrallåsen din. du låser ved og trykke på en knapp, låser opp ved og trykke på en anna knapp og setter på lyset med den tredje som du sier selv. Da synes jeg det er litt rart at de har ettermontert defa sentrallås på den. ser du poenget?
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Sant nok det ja.. men det er vel på grunn av at noen ville ha montert defa alarm at det ble sånn.
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 er det kun defa alarm eller er det alarm og sentrallås? trodde det var alarm på de bilene som hadde slik orginal fjenstyrt nøkkel jeg. Men da tok jeg kanskje feil.
Mikaelft Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Jeg stusset litt på det der selv:) sentrallåsen låser seg iallefall opp når jeg bruker defa knappen.
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 hehe...ok. derfor skjønner jeg ingen ting i hvorfor det er gjort. Men hvis du har tilgang til et bmw verksted så hjelper de og programmere om igjen nøkkelen din. Da burde hvertfall den fungere også! Men du kan jo skifte batteri og pæra inne i nøkkelen.
Bjørn 320 Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 er det kun defa alarm eller er det alarm og sentrallås? trodde det var alarm på de bilene som hadde slik orginal fjenstyrt nøkkel jeg. Men da tok jeg kanskje feil. Trur ikkje alle har alarm sjøl om dei har fjernstyrt sentrallås nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå