stian328i Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Forbanna japse styling har INGENTING med bmw og gjøre.finn slegga og slå det sunt
BMW324TDa Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Kostet ikkje så mye da... Lurer på å bestille meg en slik..... For så å sette den midt på plassen under neste biltreff, dynke den i bensin og tenne på. Det hadde vært verdt hver eneste krone å sørge for at ett eksemplar av denne stadig økende voldtektstreden vandret heden til sin fortjente plass..
Larsinnj Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Å herregud.. Den var nesten styggere enn golfen til bestefar!! Jeg trodde ikke det var mulig..
compact Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 nja, vi alle har vel sett verre, og vi alle vet at det er monsterfronten
compact Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 nja, vi alle har vel sett verre, og vi alle vet at det er monsterfronten
Dirty Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 stykt! men mulig mulig vis en hadde gjort det skikkelig gjennomført. med skikkeli need for speed stil. at det kunne sett litt rått ut men smaken er som baken. jeg kunne iallefall ikke hatt det søple på min bil
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Kostet ikkje så mye da... Lurer på å bestille meg en slik.....For så å sette den midt på plassen under neste biltreff, dynke den i bensin og tenne på. Det hadde vært verdt hver eneste krone å sørge for at ett eksemplar av denne stadig økende voldtektstreden vandret heden til sin fortjente plass.. Dette kunne jeg igrunn vært med på.... Starte en kronerulling, og arrangere dette på stand med bimmers.no i bakgrunnen.... Brenne griseriet!!!!! HEHE, tror det hadde trekt til seg oppmerksomhet!
Robba Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 tenk å ramponere en e36 på den måten! skulle vært fengselsstraff tor i det hele tatt å tenke på å sette noe sånt på bilen... det samme med monster stylingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå