Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Har dere noen tips til hva jeg bør se/høre etter? Det er snakk om en sort 535 som har rundet 300.000 på telleren. Jeg tenker og håper jeg får sett/prøvekjørt den i morgen, men er litt skeptisk til høy km stand... Er meget takknemlig for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 -Kamaksel... -klokken(bakaksel) -rust på kanaler og rundt tanklokk -foringer all over -oljeforbruk -dempere og fjærer -bremser, spesielt bak! sjekk om den rister mellom 80-120 en plass... dette kan koste penger! +++ har sikkert glemt noe nå, men det er bare å lete! Uansett en enormt behagelig bil når den er i topp stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kamaksel = tikking Klokken = during/ulyder? Slakk? Foringer = kjenne om bilen er tight og slikt? Oljeforbruk = umulig å finne ut, men han sa den ikke brukte noe olje eller vann Mange takker for svar! Gleder meg til å se på den Så utrolig pen ut på bilder Creme skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 skinninteriør er rimelig greit å sette inni osv, men tyder kanskje på at tidligere eier selv om kjørt langt, har passa på bilen. autopower.se har en begagnadguide på 5 serien. Understell, rust og motor er vel det viktigste. Kanskje løfte på teppet i bagasjerommet og se hvordan det ser ut under der. Ristinga i 70 -> 120 var på min "lille" 520 casterstagene og de kosta ikke så mange kronene. vil tro det er andre ting som kan koste flere kroner en de stagene + foringer. Rust bak hjula fremme og bobler i lakken. Har lyst på en selv, men får vente til lommeboka er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 På bildene av bilen så den 100% strøken ut, og må si den frister MYE! Som han sa så var det litt overflaterust under den, men det er jo en gammel bil, så noe må man vel regne med... Flere erfaringer ønskes Utstyr som vistnok er på bilen: ABS, Alarm, Alu. felger, Defa pakke, Diffsperre, El. just.seter, El. just.speil, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Radio/CD, Regnsensor, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sound system, Sportsseter, Startsperre, Utetemp., Metallic Og det er 18" alpina felger med nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 visst du kjøper den så må du regne med å fylle mye bensin for den bruker en god del. Jeg bryr meg ikke om det, da hadde jeg jo ikke hadd en slik bil.. "det koster å være kar".. Men du verden for noen nyydelige biler til en billig penge.. det er MYE mindre vei og hjulstøy i denne bilen en subaru forester turboen til mamma som er 3år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg har heldigvis flyttet nærmere jobb (gangavstand) så jeg slipper å kjøre milevis hver dag Så bensinforbruk er ikke det som betyr mest. Som du sier, det koster å være kar :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 er ikke hylland sin 535 også til salgs da? Den skal visst være i bra stand og prisen jeg fikk av ham tidligere var bra. Usikker på om han har solgt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Hylland sin 535 er vel til salgs enda ja. Men har vore litt fram og tilbake om han skal selge den eller ikkje. Men den er ikkje EU-ok enda Mangler ei berebru og eit "fint" lite hull i potta Men når den kjem på vegen (og du invisterer i eit skinn interiør) så er det ein grom bil PS! Ke pris du fekk på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå