Mack10 Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Har en bærearmskule jeg skulle byttet ut.. Og så begynner tiden og renne ut ettersom jeg har en eu godkjennelse som går ut denne mnd.. Er det noen som har gjort dette før og har lyst på en liten svart jobb?? Mye tid går det med på en slik jobb?? Håper noen kan hjelpe meg!! Evt noen verksted i bergen som fikser dette rimeligt?? Mvh Arne
eriklepe Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 hvilken side? Skal nemlig skifte til e30 bærebroer, og skifter begge sider. Men venstresiden er gangske ny.
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Er det indre eller ytre? Jeg ska bytte begge mine imorgen (ytre). Har ikke gjort det før på bmw, men hvis alt går greit så kan jeg gjerne være behjelpelig på torsdag.500kr?. Vet ikke hvor fast det sitter. Kan gi en lyd imorgen kveld.
Mack10 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Det er venstre side.. Og den ytre.. Hvor er du fra da Superbeetle?? Har du presse slik at du får den ut og inn med den nye etterpå? Arne
Bmwfanatic Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 jeg presset ut og inn 2 bærekuler på ett verksted her, tok en halvtime, og ca 300kr ble det.. for å gi deg en pekepinn
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 jeg presset ut og inn 2 bærekuler på ett verksted her, tok en halvtime, og ca 300kr ble det..for å gi deg en pekepinn Det hørtes iallefall veldig billig ut. Hvor jeg er fra? Har eget verksted i fana, har gulvpresse..
Mack10 Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Flasher, gjorde du det selv eller?? Noen som har lyst og gjøre det for meg for en liten peng?? Tar jo ca et kvarter og gjøre som flasher og en annen kar som jeg har snakket med her på bimmers..
Bmwfanatic Skrevet Juni 28, 2006 Skrevet Juni 28, 2006 gjorde det ikke selv nei, de bare skreiv regning på en halv verkstedtime.. kunne jo gjort det selv, er jo en smal sak om du har presse..
Mack10 Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 Noen i Bergen som har lyst og gjøre dette for meg?? Bytte venstre kule i bærearm?? Bør helst være i morgen eller fredag!! PM meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå