ArildJr Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 faen...den sida skulle jeg ikke sett... Nå ble det svidd av litt mange kroner på gøyale ting der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 dr.S: 169 var vel uten rabatt.. fikk kit til hele bilen nå i valgfri farge for 30$ på bimmian.com nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Må visst skaffe meg nytt panseremblem, jeg også. Det er sprekk i den antageligvis fra noe steinsprut. Er det vanskelig å bytte selv? Hvordan tar man av i så fall den som sitter på? Følger det med lim på undersiden av det nye emblemet? -fAight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Det gamle emblemet fjerner du ved å vippe det av med et tynt flattjern. OBS! For ikke å fucke opp lakken din, legg noe under.. f.eks et kredittkort eller noe annet stivt og tynt. Emblemet har to pinner som sitter i gummiforinger gjennom panseret. Tar toppen 2 min å bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Ah, flott! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg har et liggende ca 25x25cm i folie kanskje litt i største laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hvor i f... fikk du tak i et på 25x25cm? må vel bare funke som garasjepryd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå