Cervin Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei, jeg må ha ny eksospotte på min BMW e36 4d 93 mod. Hvor burde jeg gå for å kjøpe dette? Jeg har bestilte på eyecandy racing for 4 måneder siden, og nå sier di at di har hatt dataproblemer, og at jeg må vente 4 uker til, så jeg vurderer sterkt å heve kjøpet, og heller kjøpe et annnet sted, noen som har noe forslag? Jeg ønsker rask levering, kansje at jeg kan hente det et sted mellom Oslo og kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 gsbildeler har masse deler på lager. hør med dem. de har rask levering hvis det er på lager. som god erfaring vet jeg at disse har mye deler på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 På nettsiden til gsbildeler står det bare "effektanlegg". Ikke hvilket merke, eller noe om hvilken lyd du evt får. Eller om du i det heletatt får det EU godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ja, jeg så dette, og til min bil passer kun ett effektannlegg som jeg kan se, og syns egentli ikke dette virket helt topp, men vet noen om noen andre steder jeg kan se? For jeg gidder ikke vente 2 år på å få et ifra eyecandy, jeg tror nok jeg heller hever det kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 GS har vel Sebring. Gå for Simons hvis du vil bruke lite penger og Eisenmann hvis du vil bruke mye. Mekonomen og Schmiedmann selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå