BMW324TDa Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Må være noen i Bergen VEst eller noe som kjøpte den?? Eg bor på Sotra og når eg kjører på jobb i byen møter eg den på vei utover og omvendt når eg kommer hjem. Bare for å legge til en ting, den er MYE finere i virkeligheten enn på bildene her.... Holder på å kjøre av veien hver gang eg møter den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Var det i starten av denne uken og forrige uke..? Da var det jeg som kjørte te jobb.. hehe.. Har sommerjobb på Sotra, så kjørte med den ut der før eg solgte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Den er solgt til Knarvik, eller eieren sto hvertfall på Shell der i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 Heey.. ene bilde er tatt hjemme hos meg Gjett hvem som har vært så grise heldig å få kjøre+sitte på i denne bilen mangfoldige kilometer... Fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg