Bmw_325_Cab Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei! Det gjelder en 6 syl E36. Var ute å kjørte ca 5 mil, så stoppet jeg. Så når jeg skulle kjøre videre så ble den varmere og varmere så jeg måtte stoppe til slutt for tempraturen kom på det røde feltet. Den viften helt forran, bak grillen som sitter foran radiatoren går ikke, men den oppi motorrommet går, hva kan være galt? Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Den vifta heilt foran ved grillen er til klimaanlegget ditt. Hvis den andre vifta går så er det nok ikke noe problem med kjølevifta. Må nok bare prøve å lufte kjøleanlegget ditt til å begynde med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 hull i slanger/radiator? gåen toppakning? Luft i systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Er vannpumpen skiftet på denne motoren? Er et problem på tidlige utgaver at plasthjulet på den går til dunders. Plastbiter i kjølesystemet og dårlig sirkulasjon med overoppheting som resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå