Gå til innhold

325i cab "The Blue Pearl"


rel0ad
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye syting her hele tida syns jeg. respekter gutten for nyrene hans da mann!! og respekter att han har valgt å ta bort emblemene foran og bak. all denne jævla sytinga hele tida. enkelte ganger høres mange her inne ut som noen sjalu syke syke kjerringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentlig hele bilen var i harmoni, den spess fronten, tribalen fargen og bak lyktene.

ang lambo dører så kan jeg ikke skjønne hvordan du kommer deg ut av de? må jo være mye mer praktisk med vanelige dører.?

any crome felger så tror jeg ikke det blir så knall, grummet den lit stusselige størrelsen??

19-20 hadde vel vært hallet bedre på en ren show bil.:)

nice bil med utrolig flott farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakker kantene på felgene chrom og eikene i bilens farge. Blir utrolig bra!

Selv er jeg ikke noe fan av tribals på sidene av biler. I hvertfall ikke så store tribals... En liten søt en som går fra lykta og bortimot framdøra er fint... Men det er som sagt bare meg. Tribals og andre tattoos på panser etc er fett!

Angående "nyrene" dine så syns jeg dem er tøff! Hadde selv tenkt å ta dem bort på min bil, men siden jeg valgte en passe stilren styling så tenkte jeg at det aldri kom til å passe inn med "audi" front... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...