_Ludde_ Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 nå har jeg fått slengt på noen hvite blinklysglass foran også.. bilder kommer senere..
Steffan C Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 men lurer på en ting her... skal anskaffe meg 2 sett av disse xenon lysene man får kjøpt her, og lurer på hvilken jeg skal velge? h1 h4 eller h7??? mener å huske å lese ett sted at det var h1, men meget usikker..:S H1 på din bil både på nær og fjernlys, kjempe bra sett forresten .
_Ludde_ Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Skrevet Desember 11, 2006 men lurer på en ting her... skal anskaffe meg 2 sett av disse xenon lysene man får kjøpt her, og lurer på hvilken jeg skal velge? h1 h4 eller h7??? mener å huske å lese ett sted at det var h1, men meget usikker..:S H1 på din bil både på nær og fjernlys, kjempe bra sett forresten . er det bilder av bilen din? det er bra, har bestilt ett sett. siden han bare hadde den ene settet igjen. satser på ett sett til så fort han har..
_Ludde_ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 har nå fått inn xenon lysa.. møtte på ett lite problem. pærene var litt for store til å passe inn i sporene, så da kom Gunnar med at jeg kunne borre opp hullene som pæra skal inn i. så visst du har en 91 modell E34. så må du nok finne fram drillen og ett 10mm borr, og begynne.. og en ting til, om du er i tvil på om du skal kjøpe deg xenon eller ikke.. no doubt sier jeg bare... (hurry up and buy!!)
_Ludde_ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 og en annen liten ting.. bytta for litt siden lambdasonden som var ødelagt. kjøpte en fra biltema for knappe 400 spenn eller no. dette er som å kaste spenna i dass. spør du meg. bare etter noen måneder inne så begynner den å små kødde.. noen ganger er den bra andre ganger ikke.. det begynte etter en tur til gøteborg (fra særp), der nede var den ufin, kom hjem, bra igjen. har hatt ett par tilbakefall etter det også. så jeg kommer nok til å bytte min atter engang.. og denne gangen, IKKE tema sin. da betaler jeg heller evt 2000 spenn for en ny en hos BMW forhandler, for å få ting bra.
_Ludde_ Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 har fler små problemer jeg...:S hehe etter montering av de nye xenon lysene; skjer det ett lite "hakk" i hele bilen. (turtallet faller) når jeg slår på fjernlysa, men dette skjer ikke nå de har stått på og må slå de av ved møtende trafikk, for så å slå de på igjen. kun når de er hvert avslått ved lengre tid
_Ludde_ Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 hey hey, er tilbake igjen, har nå gått til innkjøp av M5 speilene til Nautiluz.. så skal vel prøve å få suttet de på en av de nærmeste dagene håper jeg på.. bilder kommer..
bmw520 Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 hey hey, er tilbake igjen, har nå gått til innkjøp av M5 speilene til Nautiluz.. så skal vel prøve å få suttet de på en av de nærmeste dagene håper jeg på.. bilder kommer.. er d slutt på oppdateringer her også?
_Ludde_ Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 ja.. desverre, ikke så mye som har skjedd i det siste.. blitt litt anlegg hjemme, og litt oppgradering av anlegget i bilen er i gang, så selve bilen står vel egentlig litt på stedet hvil..
_Ludde_ Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Da er den jaggu solgt a gett. Da har jeg ingen BMW lenger. :,( Får håpe det ikke blir så altfor lenge til det blir ny da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå