Grommern Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Hei, jeg har finni ut at det er på tide å skifte ut orginalanlegget til bilen. Så investerte i et av pakkeløsningene til Bilradiospesialisten.no http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1673 Lurte først om detta er et helt greit anlegg? Også de høytalerne foran, må nesten bytte de å for alle er sprengt. Noen forslag til et ganske bra frontsett til en rimelig penge? Og funker det å koble de til forsterkeren som følger med i pakka? Takker for alle svar:) Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Kjøpte DLS fronthøyttalere på samme sted som jeg skal montere nå til helgen.. Å de ser da ut som at de er veldig god kvalitet. Men hvor skal du ha de 6x9 da?? mener det er samme størrelse på orginal høyttalerne bak som foran ?? Kan få overganger til 6x9. Men da blir vel høyttalerne synlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Overgangene du snakker om Kenny_, de plasseres og henges *under* hullet der de originale skal sitte. Da blir det clean look, og det ser ikke ut som man egentlig kjører en Sierra allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Høres jo veldig bra ut .. Men nå sitter jo sjåføren foran. så bra sett foran og sub er jo det man trenger. Men jo bare å stikke innom butikken det. Høre hva de mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg har tenkt til å ha 6*9 høyalerne i hatthylla... men har ennå ikke bestemt meg åssen jeg skal plassere de i hatthylla... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå