Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvor finner jeg spjellet som avgjør om man får luft på beina. Har snart skrudd opp dashbordet i min e34 og lurer på hvor jeg skal se. Jeg får varm luft på beina hele tiden, utenom når jeg slår av vifta. Selv når den står innstilt på kaldt får jeg kokvarm luft ned.

Noen som har tips om hva jeg bør gjøre?

Olav

Skrevet

Oppstår problemet bare "på bena"? Er luften i de andre dysene kald, selv om de tar luft fra varmeapparatet/vifta og ikke "uteluft"? Hvis problemet egentlig er at du ikke får justert ned varmen, hadde jeg det samme problemet i en E36 320. Der var problemet dårlig kontakt i den elektriske pluggen oppe på ventilen som slipper varmt kjølevann inn i varmeapparatet. På min bil satt denne høyt oppe i dagen i motorrommet.

Skrevet

Hei.

Har fiksa det midlertidig. Problemet var i allefall av spjellet ikke lukket s eg. Så et av staga har nok knekt eller noe. Men jeg fjernet alt av deksler under dashbordet og følte meg fram til spjellet som jeg lukket manuelt. Så nå kommer det ikke luft på bena i det hele tatt. Det er forsåvidt greit en stund. Så skal se litt mer på det når jeg får mer tid.

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...