BMW_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Takk Takk. Håper det gikk bra med fyren forran deg.Nakkeskader kan ødelegge et fremtidig liv slik du kjenner det... Han sa at han ikke fikk vont noen plass. Så jeg må jo tro han. Skal snart begynne å demontere og se hvor gale det er. HÅPER ikke bilen er rammeskeiv. Skal ta noen bilder under jobbingen. Så kan derre jo vurdere skadden selv også. til BMW_racing.. ikke for å vri kniven i saltet men..... den kommentar linja di nerders på hvert innlegg:I`d rather push my BMW, than driving another car.du har muligheten nå.... sorry måtte bare. Du tror vell ikke at en BMW legger seg flatt å streike pga. DE. Den fyrte på 1 omdreining etterpå. Jeg kjørte den hjem etterpå. Det er BMW'en sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Nå har jeg fått tatt noen bilder etter at jeg demonterte fronten. Bilen ser IKKE ut til å verre rameskeiv. Men, skeiv det er den. Så jeg håper at Bavaria kan fikkse det ! Her er bilder av radiatoren. Den fikk seg en trøkk !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 trist å høre dette, men sjekk i indre hjulbue om du har fått noen knekker eller bulker, er du heldig har støtfanger festene tatt av det verste.. har masssse deler om du trenger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Så ikke så gale ut når du fikk demontert litt da Tøff radiator forresten Hvor var det du kolliderte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå