propan Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Noen som har en m20b25 motor til salgs umiddelbart? Samma hva som mangler bare det er blokk stempel og topp.. alt rundt er samma f... Alt er interessant. 91870867 Og helst ikke altfor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Er noen M20B25 motorer til salgs på BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Vel,den ene er ras,de andre er solgt og den siste er min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 tja, har en 89mod 2.5 stående med girkasse. ledningsnett og alt. komplett med andre ord. kom med et fornuftig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Kunne gitt deg det den er verdt,rundt 5500-6000 uten kassa,problemet er at du ikke akkurat bor der jeg kaller "i distriktet" Og jeg kjører ikke 15 timer en vei for å hente en motor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 må det være 2.5 eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 får vel en grei frakt med trailer gjør du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 får vel en grei frakt med trailer gjør du ikke? jo mener at det ikke kan være så ille pris med trailer, da du kan ta med det du får plass til på en europalle. Angående vekt så vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 får vel glatt motoren på en europalle, når girkassen ikke var så intressant uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ikke så veldig dyrt nei,jeg sendte en M5 motor til troms på to paller for noen år siden for 1600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Ikke så veldig dyrt nei,jeg sendte en M5 motor til troms på to paller for noen år siden for 1600,- Hvilket fraktselskap? TNT skulle ha 4000,- for å sende en motor, en girkassa og et par pappesker fra Ås til Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 NorCargo mener jeg det var. Ikke så dyrt som folk tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Norcargo ranet meg for 1100.- +mva for frakt av en diff (35kg) fra Ålesund til Holmestrand..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ranet deg.. Det spiller ingen rolle hva det veier tror jeg. En palle er en palle uansett mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 er vell bare posten som "opererer" med vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå