Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg har kommet over dette rattet! Det har sittet i en 328 cabriolet 98 mod. Vil dette rattet passe i min 325 cabriolet 94 mod? Tenker mest på kontakta til airbagen, men jeg skulle få med ei anna kontakt om denne ikke passa. Kan det være noen andre forskjeller som gjør at den ikke passer? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Du må sannsynligvis bytte braketten til hendlene (blinklys osv) Dette er fort gjort og delen er billig hos BMW. Bruk denne: http://home.earthlink.net/~frankie66/ca ... wheel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Har du gjort dette på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, men jeg har ikke airbagen..er bare det dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 ok. Da får jeg studere den tråden du ga meg litt nøyere! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå