Gå til innhold

Lapplaus Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mange som leker MORFAR her ser jeg!!!!

" å vi er så voksne og ansvarlige"

Brenn i hellvete suppegjøker! Når politiet tar fra personer sertifikatet for å ha spunnet rundinger så er det noe VESENTLIG galt her i samfunnet!

Neste blir vel å klippe fingrene av folk som kaster søppel ut bilvinduet. ? ? for det er vel også ern av de syv dødssyndene i følge dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja d va vist ikkje so utrulig populert nei.. men den fyllekjøringen d va bare i bakrus for og sei d sånn da hadde 0,6 i promille.. men men skrøte av d.. kanskje i gjer d men seff so he i no lært mye av mine feil for og sei d sånn da.. men i he no faktisk slutta og kjørt bil for i må no bare prøve og holde me i skinnet vist i idet heile tatt skal greie og få ta opp igjen lappen.. men men takker for all oppmerksomheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja for og sei d sånn da so e i no fornøyd med straffa mi i.. he ingen ting og klage på.. og att i he sett so mange i fare d e vel ikkje akkurat so sant da.. bare for att i he kjørt uten lappen.. hmm.. jaja d e vel ingen som kjøre fort heller av dåkkå da.. hmm... derre må no tenke litt over ka dåkkå gjer sjøl også da neste gang dåkkå trår gassen i bånn.. setter dåkkå andres liv i fare derre også da eller.. tenk lit på den derre...

Jeg har hørt om dine bravader av folk som holder til i nærheten av deg. Det som skremmer meg mest er at du skryter av dine gjærninger. For det der er ikke mye å skryte av. Makan til innsnevret tankegang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, slike folk burde aldri fått lappen igjen. Du setter ikke folk i fare ved å kjøre uten lappen, men to ting: det er en grunn til at du ikke har lappen, og det er måten du kjører på som er farlig. :stupid: Alkohol og kjøring hører ikke sammen, og promillekjøring er det dummeste som fins. DUST!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...