Nino Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Trodde han bare hadde kjørt for fort og att dere som "aldri" kjører for fort skulle jekke han ned. Men, nei.. Er det mulig? Slike som deg burde ikke få igjen lappen noen gang, heller ikke få lov til å sykle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 mykle84: du er en stor idiot som aldri burde fått kjøre bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 mange som leker MORFAR her ser jeg!!!! " å vi er så voksne og ansvarlige" Brenn i hellvete suppegjøker! Når politiet tar fra personer sertifikatet for å ha spunnet rundinger så er det noe VESENTLIG galt her i samfunnet! Neste blir vel å klippe fingrene av folk som kaster søppel ut bilvinduet. ? ? for det er vel også ern av de syv dødssyndene i følge dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 men for all del, det som mykle 84 skryter av her er jo noe av det tåpeligste vi har sett på lenge! det er IKKE tøfft å sette andres liv i fare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er ikke de som spinner vi snakker om nå... Les tråden litt grundigere før du kommer med slike uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 ahh... 2 sek for sen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 syns du slipper for lett unna jeg skulle hatt 120mnd du..sånne som deg trenger vi ikke bak rattet.idiot kaller man slike.. WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Ja, du snakker om stut! Blir egentlig litt engstelig når folk skryter av sånt.. Men heldigvis har de fleste av oss litt sirkulasjon i topplokket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 har ikke noe i mot spinning eller litt hastighetskjøring, men promillekjøring.... null respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 jaja d va vist ikkje so utrulig populert nei.. men den fyllekjøringen d va bare i bakrus for og sei d sånn da hadde 0,6 i promille.. men men skrøte av d.. kanskje i gjer d men seff so he i no lært mye av mine feil for og sei d sånn da.. men i he no faktisk slutta og kjørt bil for i må no bare prøve og holde me i skinnet vist i idet heile tatt skal greie og få ta opp igjen lappen.. men men takker for all oppmerksomheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 jaja for og sei d sånn da so e i no fornøyd med straffa mi i.. he ingen ting og klage på.. og att i he sett so mange i fare d e vel ikkje akkurat so sant da.. bare for att i he kjørt uten lappen.. hmm.. jaja d e vel ingen som kjøre fort heller av dåkkå da.. hmm... derre må no tenke litt over ka dåkkå gjer sjøl også da neste gang dåkkå trår gassen i bånn.. setter dåkkå andres liv i fare derre også da eller.. tenk lit på den derre... Jeg har hørt om dine bravader av folk som holder til i nærheten av deg. Det som skremmer meg mest er at du skryter av dine gjærninger. For det der er ikke mye å skryte av. Makan til innsnevret tankegang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Enig, slike folk burde aldri fått lappen igjen. Du setter ikke folk i fare ved å kjøre uten lappen, men to ting: det er en grunn til at du ikke har lappen, og det er måten du kjører på som er farlig. Alkohol og kjøring hører ikke sammen, og promillekjøring er det dummeste som fins. DUST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Måtte du dra av i fylla og kle en fjellvegg med sladda di!!! Provoserende teit og skryte av slikt. Sikkert en mengde med folk som har gjort usmarte moves her inne, men ingen som kjekker seg mest med og skryte av det som jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Promillekøyring er det dummaste eg veit om... Klart ein kan ha 0 komma eit eller anna ein tidlig morgon, men ein køyre ikkje som ein jævla idiot då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå