Christopher Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Min bil tar i bak på høyre siden i humper og harde svinger med 4 personer. Merket også her om dagen at det er ikke inne i skjermen det er faktisk kanten på skjermen så blir litt slitt lakk! Kjører 225\45 17" Setter evig pris på raske billige triks! Det må vel nesten være slitte dempere også siden den bare tar nedi på en side!
voodex Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 slitte dempere og for brede dekk. har samme problemet, men byttet til 215.45 17" da ble jeg kvitt problemet. mulig du kan valse og
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Ett billig og jalla tips er å bruke noen gummi klosser mellom fjærene. Vil heve bilen litt, å gjøre den litt hardere og gjøre at du ikke slår borti. Selges på biltema.. Koster vel rundt 100kr... Noe billigere en det kan man umulig få det..
Christopher Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Skrevet Juni 30, 2006 Kan jo ikke valse er jo skermen den tar i ikke inne i hjulbuen
Dr_S Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Slitte foringer bak kan også være årsak til at den ikke er så stiv bak lenger..
Mr_Sunde Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Er det rett innpress på felgene? Har kjørt med 225 dekk på min og den subba litt av og til, men det var jo fordi at fjørene var utslitt(Mistet mye spenst)
javewl Skrevet Juni 30, 2006 Skrevet Juni 30, 2006 Ett billig og jalla tips er å bruke noen gummi klosser mellom fjærene. Vil heve bilen litt, å gjøre den litt hardere og gjøre at du ikke slår borti. Selges på biltema.. Koster vel rundt 100kr... Noe billigere en det kan man umulig få det.. Jeg gjorde dette på min 325i. Funka supert. Ble ca 5mm høyere bak, og mye stivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå