Wunder Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Som topic sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 ikke i norge, men det er en internettside som selger det og sender.... fungerer greit.. husker ikke hva den het, men sikkert noen andre her som vet hvilken jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Her i Haugesund selger Bilxtra Meguiars produkter så det blir nok solgt i butikker rundt omkring. Panvulk er importør. http://www.panvulk.no/meguiarsbilpleie2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 det var han jeg kjøpte av... på internett... gikk greit det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 selges på bilxtra her i molde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 walmart i usa :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Bilextra, Mekonomen, TESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 bestillte på nett og henta på lageret dems på Røa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Bilextra i fredrikstad har også et godt utvalg av produktene dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg var på Bilxtra på Ullevål og der hadde de, også alt til Autoglym. Det beste utvalget innen bilpleie jeg har sett, også Lahega var representert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Fåes blandt annet kjøpt hos Erik Arnesen Mercedes på Helsfyr (ser du er ifra Oslo). Gå inn i butikken og hold venstre mot verksted/delelager og plutselig så ser du det. Kos deg med poleringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Fåes blandt annet kjøpt hos Erik Arnesen Mercedes på Helsfyr (ser du er ifra Oslo).Gå inn i butikken og hold venstre mot verksted/delelager og plutselig så ser du det. Kos deg med poleringen takk, nå er det meldt overskyet på tirsdag så det blir nok en perfekt dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 kan man foresten kjøpe det under disk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 kan man foresten kjøpe det under disk? Hehe, det skulle ikke forundre meg om Dekkmann gjør det, de bruker nemlig merket i deres bilbehandlingsprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Bilxtra Ryen har det og Jegard på ensjø har noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå