Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer.

Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre...

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer.

Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre...

Enig... Slutt å syt folks...

Skrevet

Ja dette er jeg meget enig i!

Skrevet

Nå er ikke dette en salgstråd, så ønsker folk å kommentere den sinnsykt høye prisen på denne bilen, så har de sinn fulle rett til det.

Skrevet

Dette er en meget bra å gjennomført bil så om han som selger den får 109 000 for den så er det jo bra for han det. Nå til dags så er det mange som er interissert i en bra e30 så det er ikke umulig å få denne prisen på denne e30`n!nSelgeren sier det er meget stor interesse for denne bilen å det ser ut for at han får den prisen han ønsker!

Skrevet

bilen ble stoppet uten godkjent senkesett, men venter på time på biltilsynet i disse dager, det har jeg gjort de som er int i bilen oppmerksomme på også. dessuten så har jeg en dialog med biltilsynet og jeg har fått utsettelse til bilen er helt ferdig.

Skrevet

er den godkjent med m20b25 motor? ser det står 325 i annonsen mens

sundan2k sine opplysniger fra biltilsynet står det 320i...

men skal gi meg med sytinga.. lykke til med salget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...