seini Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer. Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre...
Espen|3k Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer.Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre... Enig... Slutt å syt folks...
Sigbjørn Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer.Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre... Ja dette er jeg meget enig i!
sammigun Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Forstår igrunn ikke hvorfor det i hele tatt blir laget post om dette. Folk kan ivertfall spare seg for slike stygge kommentarer.Om kjøper vil ha 109.000,- så kan han vel be om det? Om han får det, så er vel det bra? Og hvis ikke så innser han sikker og han må ned i pris, slik som alle andre... Nå er ikke dette en salgstråd, så ønsker folk å kommentere den sinnsykt høye prisen på denne bilen, så har de sinn fulle rett til det.
E36 Seidl Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Dette er en meget bra å gjennomført bil så om han som selger den får 109 000 for den så er det jo bra for han det. Nå til dags så er det mange som er interissert i en bra e30 så det er ikke umulig å få denne prisen på denne e30`n!nSelgeren sier det er meget stor interesse for denne bilen å det ser ut for at han får den prisen han ønsker!
sundan2k Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Litt opplysninger om den bilen der etter et søk på vegvesen.no
Audun Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 bilen ble stoppet uten godkjent senkesett, men venter på time på biltilsynet i disse dager, det har jeg gjort de som er int i bilen oppmerksomme på også. dessuten så har jeg en dialog med biltilsynet og jeg har fått utsettelse til bilen er helt ferdig.
mEhE Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Skrevet Juli 9, 2006 er den godkjent med m20b25 motor? ser det står 325 i annonsen mens sundan2k sine opplysniger fra biltilsynet står det 320i... men skal gi meg med sytinga.. lykke til med salget..
Audun Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Den er godkjent ombygd til 325 ja. Søk på Helge vik sin M3 så står det 320 på den også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå