Hanzo/// Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 vist jeg kjøper dette tror dere at bilen min hadde blit solgt da? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... orier/8797 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... orier/8797 http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... orier/8797 noen som har noe erfaringer med bs bildeler?? Mvh Hans Ove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei! Har handlet med BS på qxl. Gikk smertefritt det.... Syntes stylingen var fin jeg, og må være ærlig og si at stylingen til min E34 nok kommer til å bli handlet på samme sted. Har du problemer med å selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Det kommer jo veldig ann på personen som skal kjøpe bilen din da. Tenkte mest da på alder. Det er vel kanskje ett pluss for en ungdom at bilen er stylet og slikt, men hvis det er en som er litt eldre som er ute etter en bruksbil, så er det ikke sikkert at det er ett stort pluss med styling. Har forøvrig sett maange biler med denne stylingen, og dem blir veldig pene. Og BS Bildeler holder til her i Sandefjord, og jeg kjenner til han ene som driver det. Han drev Perel Import før, og tar jobben seriøst. Så skal ikke være noe problemer og bestille fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Ikke tenk på styling for å selge den. Du får ikke igjen disse pengene. Husk lakkering som er ganske dyrt også. Mitt råd er å ta bedre bilder og legge en prisantydning på Autodb. En del søker ved å bruke "Kun pris" og da kommer ikke din bil opp engang. Prisantydning cirka 130.000 kr på din bil vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 takker for tipsene. jeg har planer om å ta noen nyere bilder og legge den ut på nytt. det med å kjøpe styling til den hadde nok jeg ikke gjort i og med at jeg synest at bilen er ganske pen slik som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Mitt råd er å ta bedre bilder og legge en prisantydning på Autodb. En del søker ved å bruke "Kun pris" og da kommer ikke din bil opp engang. Prisantydning cirka 130.000 kr på din bil vil jeg tro bilen blir nok solgt til første mann med 119k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Ta noen bilder av den, og legg den ut til salgs her.. Hvis ikke du allerede har gjort det da.. Helt sikkert noen her som er interesert! EDIT: Hadde jeg lest litt nøyere her, så hadde jeg jo sett at du allerede har gjort det. Beklager Lykke til videre med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå