Gå til innhold

Blir den for lav?


V1Nk3lDyR
 Share

Anbefalte innlegg

Et senkesett til 4500,- hos gsbildeler inneholder senkefjærer og sportsdempere/senkedempere. Dvs, dempere som er tilpasset bedre en senket bil.

Det følger nok garantert med TÜV-papirer på senkesettene, så det er bare dekkene/felgene dine som setter grense for hvor lavt du kan ha bilen.

Dvs, bilen skal ikke subbe (nevneverdig? ikke noe?) og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok relativt unødvendig det. Hvis du kjøper et senkesett til bare 4200,- komplett, og du tenker at å bytte til en *kraftigere* stab.stag vil gjøre noe forskjell, så tror jeg nok at du helst vil kjøpe et senkesett til 3-4000,- mer gitt ;)

*correct me if i'm wrong*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ikke velge 40/40-fjærer. Velg isåfall 40/20.

Hvis ikke, så vil fronten fortsatt være høyere i hjulbuen enn bak, og da ser det akkurat slik ut som nu, bare litt lavere.

Tar du 40/20, så blir det mer *rett*.

Du må gjerne prøve 60/40, men da bunner originaldemperne fortere, og dette er ikke helt sunt. Det er en tråd om dette, hvor folk har forskjellig erfaring. Noen har visst gode, andre har meget dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke skal skifte ut demperene, bare fjørene, slik at det kommer på rundt 1000 spenn, ossen ska jeg ha da? 40/40 eller no annet? Har ikke råd til å bytte demperene serru. Å hvor bør jeg handle? GS?

Har du kommet noe nærmere en løsning på senkingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...