royendre Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei! ønsker å få tips til mitt neste prosjekt! Stereoanlegg i bilen! jeg har to Presision Power forsterkere Nr.1 5/6 kanaler på 800W RMS special edition i krom Nr.2 1/2 Kanaler på 1400W RMS special edition i krom Alle høgtalere jeg har frå tidligere biler kvitter jeg meg med og skal ha nytt! I første omgang så satser jeg på et bra frontsett og 2x12" subber pris på 15-25.000,- noen som har noen tips om hva en kan få for den prisen og som er gode kjøp når d gjelder ytelse og pris????? Ellers må jeg også ha en boks for å koble om til phono utganger (frå 12v til 1v eller noke sånt), ekstra batteri og 2 kondensatora! noen tips om hva jeg bør kjøpe her???? takker for alle eventuelle tips og svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Som jeg skrev i en annen tråd her feks JLaudio W7 (10000,-) eventuelt Focal 33KX (5500,-) Frontsett Focal K2P (5190,-) Har endel forskjellige stinger kondensatorer. Feks hybrid på 35farad. Stinger SP1700 batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå