Gå til innhold

Anlegget som kommer inn i 520'n


Anbefalte innlegg

Hey, lager ei lita emne, om hva jeg har i kikkerten av anlegg i bilen etterhvert. bare vente litt på no lønninger og greier, hehe.

Først ut er spelleren, som jeg allerede har kjøpt inn, etter å ha bytta ut en kassettspiller som stod i bilen, som for øvrig krevde kode, etter at jeg hadde tatt ut koblingen bak, så hadde ikke musikk 2 ukers tid eller no.

l144000792ks.th.jpg

Ved første lønning har jeg planer om å sette inn fronsettet som jeg skal kjøpe av Nautiluz.

4536zo.jpg

Her vil jeg legge inn bilder etterhvert som anlegget kommer.

Anlegget skal jeg kjøpe hos BugBoys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har idag fått kjøpt frontsettet av Nautiluz. :Dså slenger opp noen bilder.

p70700126ey.th.jpg

p70700137tg.th.jpg

p70700141ts.th.jpg

p70700159lx.th.jpg

Til mandag skal jeg ta ut høytallerledningene fra 240'n (som for øvrig er til salgs som delebil) og sette disse inn i 520'n. så det begynner å bli klart for anlegg, får se hva som skjer på forsterkerfronten, da den ovenfor er utsolgt.:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva som skjer på forsterkerfronten, da den ovenfor er utsolgt.:S

Finner da altids noe annet morsomt, eventuelt større! :D

Når har du snart hele anlegget som jeg hadde i IXen så nå er det på

tide du begynner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, er vel ikke mye igjen. hoho, men den ene forsterkeren din er vel litt i drøyeste laget, hehe. hadde Milla hørt prisen på den, og jeg sagt jeg skulle hatt den, hadde du drept meg langsomt med å dra innvollene ut ett visst lite hull trur jeg. hehe. men hadde hvert artig..:D hehe.

Har forresten fått inn ledninger idag, og suttet inn frontsettet, men må til deg å hente de pinnene. har også fått lånt meg 2 stk sony explod 12" og en "1000" watts sony explod forsterker så lenge.. satt i bilen til en kompis av brodern, en 328 med kompressor og nesten 300 gamp:D

dsc000677px.th.jpg

dsc000688qm.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått igang anlegget nå:D hehe, endelig. Hehe, men har ingen forsterker til bassen enda, så har bare frontsettet enn så lenge, så får vi se når det blir lønning hva som skjer.:D

Og lyden funker bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det gjør den, er mer enn fornøyd med frontsettet.:D men prøvde meg med de 2 12" igår, ble IKKE fornoyd, blaffra mer enn trykk, sikkert no innstillinger eller no, men tok det ut igjen. syns det da hørtes bedre ut med bare front settet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skjedd så mye her nå. fått ett lite problem, var ute å kjørte, og helt plutselig så gjorde det ett lite smellanes og lyden forsvant:S gikk ut å titta, og så at forsterkeren hadde slått seg av. har hørt litt rundt, og de mener på at det er dårlig jording, har enda ikke godde å prøvd ut enda, siden jeg jobber. snart lang fri, så skal se på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skjedd så mye her nå. fått ett lite problem, var ute å kjørte, og helt plutselig så gjorde det ett lite smellanes og lyden forsvant:S gikk ut å titta, og så at forsterkeren hadde slått seg av. har hørt litt rundt, og de mener på at det er dårlig jording, har enda ikke godde å prøvd ut enda, siden jeg jobber. snart lang fri, så skal se på det da.

[-X Sa til deg om jordingen! Snart langfri på deg betyr at jeg snart skal begynne å jobbe det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 6.5 JL audio

har ikke så mye bygge bilder egentlig, kjøpte frontsettet av Nautiluz, med ferdig lagde plater. diskanten har jeg satt inn i der de gamle diskantene stod, men får ikke lokket helt ned på førersiden da..:S men fikk den helt ned når jeg fjerna skumgummi'n på innsiden. men kan ta ett bilde neste gang jeg er i bilen, (som er litt senere idag) skal en tur til nautiluz å se på det anlegget se..:D savner litt den lyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...