Gå til innhold

bytte dempere bak e36

shadow
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bytte støtdemperne bak pga. den ene er helt gåen, tenkte å kjøpe de alt. til 600 kr pr. stk på gs, men er det noe mer av f.eks. pakninger ol. jeg burte bytte i samme slengen ??? for det kommer en gynge lyd i hver humpel men er ikke sikker på om det er pga. demperen el noen annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at de øvre festene fra e46 cab skal passe rett på e36 og at de er mer "solid" enn de org til e36. samt en slags forsterking/plate som brukes på z3 passer overens. (hvis jeg husker rett)

og pass på å få med nye papir pakninger til å legge mellom de øvre festene og dempertårn.

og så kan det jo vere greit å kjøpe nye de skum eller gummi greiene du trer innpå dempern + den plasthylsa/støvhetta da de gamle pleier å vere bare fillene

og så passe på og bruke loctite på bolten i bunn av dempern, eller kjøpe en ny bolt da de er ferdig med noe loctite lignende greier på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en knirkelyd fra dempere/fjærer bak når jeg kjører over dumper. Har sett forr meg at det kan være øvre feste til demperne, begynte på ene siden men tok ikke lange tia før det var begge.

Noen som kan gi en kort beskrivelse på hvordan de skiftes? Tar ned hele demperen?

Bør en satse på e-46 cab festene da? hvis de skulle være mer solide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...