håvard Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 har en del deler liggende igjen etter noen år med e30, tenkte då å sjå om eg får selt noe av det eg har liggende i garagen og tar opp plass. panser div forstilling ( bærebro,fjørbein 45 og 51mm, tannstang osv) kaliptere forran (overhalt) senkefjører 40mm for 4syl e30 (tuw papir) div lykter (forran og bak) ( bak "nytypen" 88--> komplett interiør grå/svart 4dør ( sete f/b samt dørsider , teppe ,hattehylle abs sentral og hjerne ( desv, uten ledningsnett og rør opplegget) el vindu f/2dør (org, heile heve/senke system m motor, uten ledningsnett) dør h/2dør ( heil og fin uten rust) sikringsboks speil h/v +++ masse andre ting og tang. spør so skal ej sjekke opp ka ej he liggande. gi bud! alt skal vekk.. Bedre ting kjem til nytte enn berre ligg og sleng i garaga mi
Eaglehrt Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 om du kan finne bilde av dørsidene, så er jeg muligens innterresert =)
håvard Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 hei eg vil berre selge det som kan komme andre til nytte so prisen tek ikkje ej so høg, senkefjørene 500? baklyktene er av den typen som er litt breidare enn dei fra 83-87. litt mindre liggande ryggelys.' bor i haram komune, midt mellom Ålesund og Molde ca. skal prøveå få lagt ut noen bilder snart.
håvard Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 senkefjørene er jamex 40/40 mm sto på bilen fra før da eg kjøpte den, so alder og kjørelengde vanskleg å sei for meg. men var fin og passe harde å kjøre med og lakken godt bevart på dei enda so kan ikkje ver so veldig gamle og kjørt so altfor langt. baklyktene er org. fargede skal få tatt noen bilder av ting og tang etter arb idag.
Rope Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 hvor er det du bor håvard. tenkte på eventuelt frakt av fjørene osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå