Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Intressert i å bytte i e36?

Teck sa han ville ha Suburban :lol: Jeg mente han skulle bygge om til M5, men neida :P

Bra bilder ble det ihvertfall!

Nei, sett den bort du teck og la det vær et langtidsprosjekt/søndagscruisebil ;)

Skrevet

Er det noe galt med data`n min eller? Jeg får ikke fram bildene dine.. Det har skjedd flere ganger her på bimmers, og mange ganger på bilforumet.net også! Skjønner ikke hva den data`n her driver med jeg.. :?

EDIT: Hmm.. Jeg bruker til vanlig Mozilla.. Slipper popups og slikt.. Meget fornøyd.. Men prøvde denne siden med Internet Explorer, og da kom jo de bildene opp da.. Er det mulig :P Men men.. Får bare leve med det ;)

EDIT2: Fin bil :D

Skrevet
Intressert i å bytte i e36?

Teck sa han ville ha Suburban :lol: Jeg mente han skulle bygge om til M5, men neida :P

Bra bilder ble det ihvertfall!

Nei, sett den bort du teck og la det vær et langtidsprosjekt/søndagscruisebil ;)

Jeg SKAL ha min suburban. om det så må koste meg å selge tråsykkelen til mamma!!!!

Skrevet

Nydelig bil!

Har du sota blinklysa bak selv? hva sier politiet og biltilsynet om sota blink?

Skrevet

har sota det selv ja. men, det ble gjort litt vel fort, så jeg skal gjøre det oppatt en dag.. kanskje ikveld 8)

Har akkurat hatt den på eu. så lenge det blinker oransj så er det greit.. og detta blinker oransj som bare rakker'n..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...