Nino Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 hadde en liten photosession igår. i forbindelse med ett evt salg av bilen. her er noen få utvalgte bilder:
Nino Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 veit ikke helt.. hehe.. vanskelig å si.. bud? bilde bakifra også..
oddis Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Intressert i å bytte i e36? Teck sa han ville ha Suburban Jeg mente han skulle bygge om til M5, men neida Bra bilder ble det ihvertfall! Nei, sett den bort du teck og la det vær et langtidsprosjekt/søndagscruisebil
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Meget bra bilder, særlig det med husveggen! Ellers så burde du hatt det ørlitt lysere rundt bilen
Nino Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 ett utvalg.. av lysere bilder til kjære Lien
a-olsen Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Er det noe galt med data`n min eller? Jeg får ikke fram bildene dine.. Det har skjedd flere ganger her på bimmers, og mange ganger på bilforumet.net også! Skjønner ikke hva den data`n her driver med jeg.. EDIT: Hmm.. Jeg bruker til vanlig Mozilla.. Slipper popups og slikt.. Meget fornøyd.. Men prøvde denne siden med Internet Explorer, og da kom jo de bildene opp da.. Er det mulig Men men.. Får bare leve med det EDIT2: Fin bil
Nino Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Intressert i å bytte i e36? Teck sa han ville ha Suburban Jeg mente han skulle bygge om til M5, men neida Bra bilder ble det ihvertfall! Nei, sett den bort du teck og la det vær et langtidsprosjekt/søndagscruisebil Jeg SKAL ha min suburban. om det så må koste meg å selge tråsykkelen til mamma!!!!
MERN Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Nydelig bil! Har du sota blinklysa bak selv? hva sier politiet og biltilsynet om sota blink?
Nino Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 har sota det selv ja. men, det ble gjort litt vel fort, så jeg skal gjøre det oppatt en dag.. kanskje ikveld Har akkurat hatt den på eu. så lenge det blinker oransj så er det greit.. og detta blinker oransj som bare rakker'n..
Steffan C Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Selge . Må jo ikke gjøre det da Teck . Syns den E39 fronten passer veldig bra på E34, flotte bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå