sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11329 Flott 3-serie, folkens.... Billi også, løp å kjøp!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hærværk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvor er nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Av frykt for å skape uhygge på forumet; No comments... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Dette er noe av det verste jeg ser og det er kanskje en grunn til at den har stått til salgs i over et år såvidt jeg har fulgt med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Er det noen på forumet som kanskje er eier av denne perlen? Må si jeg DIGGER den blanke nettingen og Toyota-vingen på kofferten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 syns ikke den var så himmla stygg. bare grillen ødla den! ellers kunne æ hatt den selv jaja ikke mobb^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 "en utrolig fin bil som de fleste snur seg etter." trur ikke han har sitt i speilet når han har kjørt forbi, at di barre rister på hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Samme bil her; http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1116337 "Vil du ha en meget stilig bil som alle snur seg etter, er dette bilen for deg!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 denne bilen var et prosjekt for www.eyecandyracing.no. Jeg håper for deres egen skyld, at det var slik at eieren gav dem en liste over hva som skulle være på bilen, og de fulgte denne til punkt og prikke... For... dette var jo hønnstygt! Kan jo også hende at eieren som ville ha dette gjort, bare skrev med store fete blokkbokstaver til eyecandy: *LAG DEN STYGG* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Haha ChrZZ, ikke helt umulig det der, men tror ikke utfallet hadde blitt så mye bedre om han hadde spurt "lag den pen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Nei, var ikke så aller værst.. Fjerna litt her og der, så hadde det blitt bra.. Dere kan ikke komme å si at dette er en værsting.. Nei, det finnes mange andre e36 som er blir vanskapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 se på "nyrene" da mann.. ser jo tydelig hvor dem bare har kappet dem av også... fy faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 grøsser nedover ryggen min, mens jeg lover bmw'n min att jeg ALRDI skal kastrere den (fjerne nyrene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå