Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

[ Bilde ]

Hva er denne blanke ramma som henger under reservehjulsbrønnen til?

"Vinge" Downforce etc.

Prøvd å bremse ned med disse i høy hastighet? Håper denne hjelper på at rumpa vil rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,var det jeg tenkte...:) tja,min gjør ikke mer enn 160-170 i enden på strekkene på rudskogen,og det går fint vertfall. Men du får nok litt mer fart sikkert? Synes ikke min er så løs på rumpa som alle sier,men mulig det er jeg som er vant til den...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,var det jeg tenkte...:) tja,min gjør ikke mer enn 160-170 i enden på strekkene på rudskogen,og det går fint vertfall. Men du får nok litt mer fart sikkert? Synes ikke min er så løs på rumpa som alle sier,men mulig det er jeg som er vant til den...;)

Sant nok,så vet ikke om dette hjelper sååå mye i de hastighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en tanke mer spissing på forhjula, så roer bilen seg litt ved nedbremsing fra høye hastigheter..

Har kjørt 1mm toe in tidligere,kanskje øke mer

Prøv en tanke til... ;)

Løs 1 mm der altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å ligne noe med oppdaterings-takten her :-D Gleder meg til vi får se HELE bilen :-D

Må bare si at uten å være kvalm så gikk det nesten for meg når de hjula kom på og lagt i bakken.... Bare vent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy å se at det er fart i dette prosjektet igjen. Veit ikke om du husker det, men jeg og en kammerat var nede hos deg da han kjøpte 323 bruer til 02'n sin for mange år siden. Da holdt du på med å lage plass til girkassa. Har virkelig troa på at dette blir en sikkelig artig bil med denne motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy å se at det er fart i dette prosjektet igjen. Veit ikke om du husker det, men jeg og en kammerat var nede hos deg da han kjøpte 323 bruer til 02'n sin for mange år siden. Da holdt du på med å lage plass til girkassa. Har virkelig troa på at dette blir en sikkelig artig bil med denne motoren :)

Takktakk. Det husker jeg vettu ;)

Har nesten stått stille siden den gang med noen røsk innimellom bare.

Det har gått med noen timer siste 4 mnd kan man si, og må innrømme at det til tider har vært slit og ting har stått bom fast. Og min planlegging har ikke alltid gått så bra heller.

Må si det er endel lettere med disse japsebilene en praktisk talt kan kjøpe alt til på ebay og montere rett inn, her må hjulet finnes opp flere ganger om dagen, kunne selvfølgelig latt være å tatt det så ut som jeg har også, men mer fornøyd nå enn noengang.

Fremseles noen ting jeg ikke er heeelt fornøyd med som muligens blir tatt til vinteren.

Har endel planer utover dette også, så vi får se om tia og pengene strekker til.

Men nå er det bare formaliteter igjen, liten drawback riktignok med panseret, det var i mye dårligere stand enn jeg trodde typ lakkflass og 2 bulker. Men når bilen er ferdig mekanisk nå til uka så er det sluttshine og litt sånn igjen, så om det lar seg gjøre så prøver jeg å få lakket det - midt i ferien- ja jøss... Vi får se. Neste treff for meg er Våler i september, så det skal jeg nok rekke ;)

yby6uveb.jpgyne3umeq.jpgerypu5a4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...