Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Var litt vanskelig å modde på bildet i og med at det hadde liten oppløsning, men her har du i allefall bilen din med shadowline:

ShadowlineE21.jpg

Å her med blanke lister og stripe:

DSC02062.jpg

Du er vel enig i at det er best å beholde listene og det blanke?

Listene går for mye i ett hvis du velger å gjøre shadowline av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for blanke lister.

2 ting avgjør

På det modda bildet til 728i(takk forresten)syns jeg shadowline var fint,men-det er sorte felger på det bildet,og jeg skal ha blanke/sølv.

Så da blir det mer stilrent med bare blanke lister-koksgrå-sølv striper-koksgrå-sølv felger.

Så på dette bildet her blir det riktig liksom syns jeg

Bilde001.jpg

Og nr to så får jeg ikke kjøpt shadowline til bakrutene fordi det er vipperuter,og da er alternativet syregrunning,sort matt=MYE jobb.

Så da folkens blir det blanke lister.

Og jeg går som regel alltid mot strømmen,nå er det veldig in med shadowline-så da blir det tidløse blanke lister...

Takker for innspill.

Jeg kan ta ett bilde med høyere oppløsning ved en senere annledning så kan du modde det igjen 728i,så en ser hvordan det hadde blitt med shadowline og riktige felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir flott!!!! :shock: Jeg er ikke helt overbevist om felgvalget ditt, men så er jeg nok mer "originalpoliti" enn deg :lol:

Du kan kalle meg halvt orginalpoliti,jeg liker det orginalt også,men det skal ikke gå på bekostning av ytelse og slikt.

Jeg er på jakt etter BBS RS 9x16 med 0 og 15 i innpress hvis det hjelper,men det koster MYE penger og er nesten umulig å få tak i.

Time vil show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...