propan Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Motor og gir har vært inn & ut 5 ganger idag,men nå vet jeg hvor det må masseres og sånn-så regner med kassa passer fint på mandag/tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Kasse og motor passer nesten. Så jeg må lenger ned med motor i front,for å få kasse ned bak,uten at alt stuker i bakkant. Motor vil da få lavere tyngdepunkt i bilen,og nå som motor er rett-får jeg den også minst 25mm lenger bak-så det er bra,men hadde vært deilig å sluppet all den jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Bra prosjekt!! flotte former på e21 blir moro med m-motor under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Detta blir skikkelig bra! Satt inn en 3l i e30'n min i vår, synes det var litt av hvert å tenke på. Kan bare forestille meg hvor mye jobb detta er. Hva gjør du med bremsekrafterforsterker? Er carboninnsuget slankere enn orginalen bakover? Edit: Så på et forum at du skulle bruke 75% brems fra E30 M3. Er det noe du har kjøpt eller har du bygget den om selv. Er litt nyskjerrig på hvor man får tak i sånne ombygginssett for vanlig 25% diff. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Koed har ombyggingssats tror jeg. Foreløpig er det standard e30m3 25% brems,men til vinteren skal diffen ned til gøteborg for full overhaling og oppstrekking til 75%. Dette er en kostbar affære riktignok-5000kr. Jeg har ikke navnet på det firmaet her jeg sitter nå,men kan finne det til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Bremsekraftforsterkeren er orginal,carbon innsuget er laget til e30m3,og e21 motorrommet er littgrann bredere,så gikk veldig fint med innsuget,faktisk 15mm klaring og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Blir ikke noe kapp av travers,får ikke godkjent det hvis jeg kapper i den,da er det test på test i mente etterpå. Løser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Hva med å space ned traversen som jeg nevnte tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Koed har ombyggingssats tror jeg.Foreløpig er det standard e30m3 25% brems,men til vinteren skal diffen ned til gøteborg for full overhaling og oppstrekking til 75%. Dette er en kostbar affære riktignok-5000kr. Jeg har ikke navnet på det firmaet her jeg sitter nå,men kan finne det til deg. Så vidt jeg veit har koed bare sett for ombyging til 40% eller komplett 75% bremseenhet, men den har jeg jo fra før av. Så på Mobimek eller noe sånt i sveige solgte sett med nye klatreramper og andre lameller som var 75%. Der var det ikke dobbelt sett med lameller på begge sider av bremsen, mente den med 75% hadde det jeg. Visst den ikke har det er det jo like greit å frese ut større rampevinkler og schimse opp en vanlig 25% til 75% for en mye billigere penge. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Mobimeck heter det ja. http://www.mobimech.com/tillsalu_diffupp.htm Har ikke peil på diff whatsoever dessverre. Så jeg betaler det det koster å få det i orden,og fungerer det ikke sender jeg den tilbake. Å styre med det der selv har jeg liten lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har nå funnet ett girstell jeg kan bruke,boltet fast i tunnelen,så det blir aluminiums motorfester rundt om med ett lite lag av gummi,en kar i tyskland som lager de. Så høyden kan justeres etter ønske i dreiebenken-gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Og der var orginal Bmw motorsport front i boks. Vente i spenning på deler nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Få støpt sånn "styling" som er på bilen i Avataren din. Da begynner det å ligne no Forøvrig et stilig motorvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Og der var orginal Bmw motorsport front i boks. Vente i spenning på deler nå.. Gratulerer Sleng ut noe bilder når du får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå