jsf Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 hmrf...får ikke frem alle bildene, bl.a. felgbildene! fett prosjekt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Skal du ha bur i bilen? Hva gjør du for å forsterke og stive av karosseriet? Keep up the good work. Blir fint med nytt hus og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Fikset litt på de felg bildene etc. Jeg skal ikke ha bur i bilen,det er ikke planlagt ihvertfall. Dette er først og fremst fordi jeg vil ha en bil man kan bruke til annet enn banekjøring. Pluss at jeg nekter tvert å på noen måte ødelegge det orginale skinninteriøret. Så denne blir det ikke bur i. Bilen blir en "sleeper" med ok interiør og nok hk til å hanske med de fleste som kjører langs vei og bane. Har gjort masse siden sist... not. Huset er ferdig for lengst da,så er ikke der det ligger heller. Har byttet jobb og endret "karriere" også. Bilmekaniker på heltid nå. Skjer noe snart. Edit-skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvordan går det her? fått gjort noe mere... venter spent på oppdateringer! Er sinnsykt fin bil Drømmebil med sikkelig motor;) jobber du på bmw eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Venter på noen plate deler og riktig kasse så jeg får kommet videre. Kommer vissnok iløpet av helga tror jeg. Jobber på VW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Lenge siden update nå gitt-beklager det,men har dessverre ikke skjedd så mye heller når sant skal sies. Har riktignok tatt ett skikkelig røsk idag,har hentet mellomaksel fra 535i. Tunnelen passet overaskende bra etter litt banking. Manglet hardykoppling idag,så fikk ikke tilpasset mellomaksel og sjekket hvor rett drivlinja blir slik jeg har vinklet motor nå. Men hvis motor og drivlinje står så bra som jeg tror den gjør nå,så kan jeg få motor enda 3cm lenger bak,så da må jeg lage nye motorfester-igjen. Alpina radiatoren jeg fikk passet heller ikke,den er pre facelift og min er bygd om til faceliftfront. Ser ut som det blir custom på denne også som jeg hadde på min tidligere turbo e21,tror kanskje alu blir litt tøft nå. Så hvis jeg nå får tak i hardykoppling imorra så skal jeg få sveiset bilen ferdig iløpet av morgendagen. Alternativt girstell,men tror nå jeg får det til med org girstell fra M3`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Er det noe nytt her då? Har du begynnt på el-anlegg og slikt? jsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ikke å ferdig sveise enda,ble halvferdig idag før jeg gikk tom for gass. Blir til å få motor og gir på plass med girstell etc før jeg trekker ledninger og ferdigstiller den innvendig. Ting tar tid dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Stå på propan! Dette blir sjefs sleepern, tøffeste karroseriet og beste motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Drivaksler under kontruksjon sammen med e21 travers bygget om til e30 senter. Motor ute igjen nå og litt tilpassing før braketter etc sveises inn. Ting tar tid dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Heisann. Er det noe framgang her eller? dette blir nok beste e21 her til lands når den blir ferdig Har du flere bilder av ombyggingen av bakakslingen? Fikk motoren plass uten mod av travers til slutt? Hvilken girkasse skal du bruke? Stå på med godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Såg ut som et meget tøfft bygg propan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Ja hadde gjort seg med oppdatering her...nå finner jeg vertfall igjen tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Der går jo smått med noe fremgang,akkurat nå står det stille igjen er jeg redd,men den reiser aldri fra meg. Så når jeg blir ferdig er den ferdig. Ja motoren passet uten mod av travers. BMW M3 6 trinns ZF skal jeg bruke i denne. Rett over nyttår er det litt mer fart tenker jeg. Veldig dårlig til å ta bilder dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 ser morsom ut denne liker godt gamle bimmere med nye m motorer skal følge med lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå