tommyf Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det nærmer seg Våler og det nærmer seg helt ferdig bil. Noe forbedringer og modifikasjoner blir det til vinteren,men ingenting jeg gjør noe med nå. [ Bilde ] Ser særs bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Henne har du handlet disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Takktakk. Ebay is your friend Fra polen. 1800kr for hele bilen. litt usikker enda hvor bra de er riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Siste innspurt #alltidsentute!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Det nærmer seg helg nå!.. blir du til søndag eller er det kun dagstur du har planlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Jeg bestillte rom for leenge sia så jeg blir til søndag Nærmer seg fælt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 følger med her! Kommer du på våler og følger med også?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 følger med her! Kommer du på våler og følger med også?... desverre :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Gjennomført! Tøft med S50 i E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Nyretta skiver. Snart klar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Da var mannen igang,så nå bør den bli ren til helga Aalborgen Autospa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Min også gjennomgikk lignende behandling tidligere idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Tror nesten jeg må svinge ned på våler en tur i helga og se på litt E21'er jeg.. Selv om min står i deler i garasjen enda.. Ser veldig bra ut den her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå