propan Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei,den gamle sølvgrå solgte jeg til en annen kar som ville ta vare på den. Denne fant jeg på en låve i skien Det sto vel s38b38 i den e34 fra før? Med gåen topp/pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Dette blir flott!!!! Jeg er ikke helt overbevist om felgvalget ditt, men så er jeg nok mer "originalpoliti" enn deg Du kan kalle meg halvt orginalpoliti,jeg liker det orginalt også,men det skal ikke gå på bekostning av ytelse og slikt. Jeg er på jakt etter BBS RS 9x16 med 0 og 15 i innpress hvis det hjelper,men det koster MYE penger og er nesten umulig å få tak i. Time vil show. Jeg har 4 9x16RS felger liggende. Alle er ET8. De er desverre 5x120, men send PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei,den gamle sølvgrå solgte jeg til en annen kar som ville ta vare på den.Denne fant jeg på en låve i skien Det sto vel s38b38 i den e34 fra før? Med gåen topp/pakning? jo men den motoren er solgt og ny s38b36 er handlet inn.. var ikke noe spess gærnt med motoren annet enn at det sto s38b36 hjerne i den.. som en viss snik av en kar har bytta til seg når han skulle feilsøke på den for meg.. men nå setter jeg s38b36'n i e28'n, og den ekstra m30'n jeg har i e34'n og selger den.. så kommer jeg godt utav det hele sånn økonomisk sett.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 F... Hadde det ikke vært for bremsene mine så hadde jeg kjøpt og bygd om til 5 bolt på flekken,men med bremsene så må jeg evt ha nytt boss og adapter igjen,og da blir det dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei,den gamle sølvgrå solgte jeg til en annen kar som ville ta vare på den.Denne fant jeg på en låve i skien Det sto vel s38b38 i den e34 fra før? Med gåen topp/pakning? jo men den motoren er solgt og ny s38b36 er handlet inn.. var ikke noe spess gærnt med motoren annet enn at det sto s38b36 hjerne i den.. som en viss snik av en kar har bytta til seg når han skulle feilsøke på den for meg.. men nå setter jeg s38b36'n i e28'n, og den ekstra m30'n jeg har i e34'n og selger den.. så kommer jeg godt utav det hele sånn økonomisk sett.. hehe Og du er helt sikker på det ikke sto i feil ecu i utgangspunktet? Du må være litt forsiktig med slike utalelser hvis ikke du er sikker. Nå er det riktignok bare oss to her som vet hvem det er snakk om da,så ikke noe stress der. Du kommer nok greiere ut av det nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Nei,den gamle sølvgrå solgte jeg til en annen kar som ville ta vare på den.Denne fant jeg på en låve i skien Det sto vel s38b38 i den e34 fra før? Med gåen topp/pakning? jo men den motoren er solgt og ny s38b36 er handlet inn.. var ikke noe spess gærnt med motoren annet enn at det sto s38b36 hjerne i den.. som en viss snik av en kar har bytta til seg når han skulle feilsøke på den for meg.. men nå setter jeg s38b36'n i e28'n, og den ekstra m30'n jeg har i e34'n og selger den.. så kommer jeg godt utav det hele sånn økonomisk sett.. hehe Og du er helt sikker på det ikke sto i feil ecu i utgangspunktet? Du må være litt forsiktig med slike utalelser hvis ikke du er sikker. Nå er det riktignok bare oss to her som vet hvem det er snakk om da,så ikke noe stress der. Du kommer nok greiere ut av det nå ja. ja er bombesikker, men er jo lite jeg får gjort med det uansett. bortsett fra å aldri spørre han om hjelp mer, hehe. men gidder ikke å skrive noe mer om det her.. synes sånt er skikkelig dårlig gjort bare. nå er motoren kjøpt av en kar oppi trondheim uansett, og han skulle ha den i en e30, så det kan jo bli moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Var det ikke noe med topp pakningen også da? Den kastet vann og gikk surt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Var det ikke noe med topp pakningen også da?Den kastet vann og gikk surt? gikk på tomgang i fem min så koka den.. var vannpumpa det. men vet motoren ikke har hatt det så bra med tidligere eiere så jeg gadd ikke å begynne å ordne på den.. fikk ordna meg en s38b36 istede så er fornøyd jeg.. men nok OT nå vel.. denne tråden skal jo tross alt handle om din e21, og ikke min økonomi. lurer du på noe mer så kan vi jo ta det på PM også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 skjer det noe med den e21 din for tia el?? er det den stig bygde for noe når siden forresten?? isåfall, hvor ble det av motoren og felgene som sto i/på den? hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Hartge motoren ble solgt nesten med en gang den. Ja det er den gamle til Stig. Og de felgene bilen ble bygget etter(breddet) er nå snart på vei til meg igjen Eller helt like da,bare myyye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 aha.. så det var derfor du skal selge dataspruten altså.. men åssen felger var det egentli på den tidligere.. husker ikke helt åssen de så ut, husker bare den bilen var jævli kul med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Nå er jeg lykkelig som tusan!! Jeg vant akkurat høyeste bud på de mest perfekte felgene det er mulig å få tak i for penger til en E21. BBS RS 8x16 ET 15 og 9x16 ET 0 Skrudde 3 delte altså. Nyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 flotte felger! Passer nok bilen din veldig godt! de så ikke billige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Porrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 ebay.de? personlig liker jeg 15" best på E21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå