propan Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Hehe,takker. Jeg er veldig fornøyd for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 heftig heftig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Kan vi få se bilder av bilen med felgene på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Først må jeg få de fra Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Først må jeg få de fra Tyskland Ahh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Dette blir rått!!! Stå på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hva skjer her da propan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Litt men ikke mye dessverre. Jeg bygger som sagt hus og det er første pri akkurat nå. Men nå er huset tett utvendig snart i det minste,så skal ha to lange dager i garasjen til helga. Har fått flere deler etc,men ikke noe å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 Har ordnet i galleriet mitt,så måtte legge inn alle bildene på nytt. Har også lagt inn noen flere bilder i begynnelsen av blokk etc.. Det begynner å hjelpe seg med bilen,karosseriet er straks "ferdig" innvending med interiør etc-bilder kommer iløpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 hehe måtte jo titte litt i albumet, mye snax der, bunndel ppf,underspyling, masse smidd +++ Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Jepp,men det er ikke PPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jepp,men det er ikke PPF hehe er dette en såkalt må sende patent på sak uansett så ser det råbra ut, motor blir holdbar både i topp og bunn.. Bilder etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Ja nei denne skal jeg ikke skryte på meg,den er kjøpt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Har nesten identiske motorer vi, blir spennende og se hva du tar ut, hva er målet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 500+ Fått innsprutet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå