RonnyW Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Lenge siden det har vært no update her nå propan.. har det skjedd noe nytt borte i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Lite. Bare hus og hjem hele tiden. Men jeg har en liten update/det blir ikke M20 Turbo... hehe Har ikke tid og penger til det turbo styret,og vil heller ha en stabil motor som starter og går når jeg vil kjøre meg en tur og som virkelig tåler å pines på banen... Så jeg har endel deler til salgs kan man si.. hehe Kommer liste og priser i kjøp og salg snart. Motor er bestemt. Jeg dropper 500 hk man ikke har bruk for,bilen er rett og slett for gammel,det tar bare noen år så er rust og drit tilbake pga effekt. Alternativet er å rive hele bilen igjen og pilgrim sveise alle skjøter. Og det har jeg IKKE tid til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Hva slags motor skal du ha da? Aner jeg S38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 S38 i e21 har jeg hatt selv før og finnes flere e21 med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Det kan bli spennende.. Når starter byggingen? Eller er den allerede i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Bare i hodet foreløpig,mangel på tid dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Blir uansett spennende.. E21 sleeper er ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 artig, dette var jo en helomvending og overaskelse for de fleste tror jeg. men du får jo en mye mer stabil motor da. sånn effektmessig så burde det strengt tatt holde lenge med 350hk i en e21 vel når satser du på å ha bilen ferdig da? regner med det går litt kjappere enn med turbo planene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 ikke glem å forandre litt i avataren din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg kan faktisk klare aa bli ferdig innen sommeren,men det er avhengig av salg av deler og kjøp av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotor von schnell Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jøss. Dette hadde jeg ikke forutsett. Da er det muligheter for å race med deg vis jeg skremmer opp ladetrykket litt i mantaen da. Jeg for forte meg å få bmwen sinna og. Før jeg sitter i fella som deg, nei da bare tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jøss, trodde ikke det ikke fantes noe annet enn turbo for deg jeg. Hadde jeg skulle bygd meg en bil hadde jeg valgt en "ikke-turbo" motor. Er vel mye enklere det og blir vel billigere? Får komme bort å se på huset deres en dag tenker jeg! Hvis noen er interessert har jeg et momo rattboss til e21 liggende i skapet! Send meg mail, estveten@msn.com. Den forrige som skulle ha det var så kul at han ikke gadd å hente det på posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Billigere blir det ikke,suge hk er dyrt.. men vi får se,ikke sikkert jeg tar den helt ut med en gang. Og jeg kommer sikkert til å savne turbo etterhvert.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Har du skaffet motor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Har noe på gang ja,men de vokser ikke fritt. Og jeg kjøper ikke bare for å kjøpe heller. Må ha en ok motor og med alt av deler som ews,kasse,hjerner etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå