Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvordan får man ut hattehyllen i en E38?

Jeg har demontert sitteputen i baksetet, seteryggen, hele bagasjerommet og jeg får fremdeles ikke løs hattehyllen... :x

Målet er å finne bakre støtdemperfeste....

Det er elektrisk rullegardin bak og airbag i c stolpen hvis det skulle ha noe å si...

Skrevet

Får surfe litt å se....

Forbana irriterende dette...

Driver å senker bilen...fremme gikk det uten problemer men så finner jeg altså ikke de bakre støtdemperfestene... må være under hattehyllen et sted, men den får jeg fa.. ikke ut :?

Skrevet

Kjører en gang iblant i Molde ja, men har ikke luftet 730d'n der enda så da er det nok ikke meg... :)

• 4 months later...
Skrevet

Heisann ja

Nei.

Må snart ut med den. Har kun senket bilen fremme nå pga dette problemet. Får ikke godkjent senkesettet i vognkortet utan at fjørene bak er på plass :)

Skal se nå til jul.

Får jeg den ut skal jeg skrive hvordan jeg gjorde det her.

Skrevet

Jo, men det er litt mer komplisert på min ihvertfall siden jeg har airbag i c stolpen. Det er uansett slik jeg har tenkt å gjøre det.

Da jeg prøvde sist tok jeg ut baksetet, fjernet nakkeputene, tok ut seteryggen og prøvde å ta ut hattehyllen.

Da stoppet det opp siden jeg ikke fikk fjernet dekselet på c stolpen. Har også elektrisk solgardin integrert i hattehyllen som kan skape problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...