GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvordan får man ut hattehyllen i en E38?

Jeg har demontert sitteputen i baksetet, seteryggen, hele bagasjerommet og jeg får fremdeles ikke løs hattehyllen... :x

Målet er å finne bakre støtdemperfeste....

Det er elektrisk rullegardin bak og airbag i c stolpen hvis det skulle ha noe å si...

Skrevet

Får surfe litt å se....

Forbana irriterende dette...

Driver å senker bilen...fremme gikk det uten problemer men så finner jeg altså ikke de bakre støtdemperfestene... må være under hattehyllen et sted, men den får jeg fa.. ikke ut :?

Skrevet

Kjører en gang iblant i Molde ja, men har ikke luftet 730d'n der enda så da er det nok ikke meg... :)

• 4 months later...
Skrevet

Heisann ja

Nei.

Må snart ut med den. Har kun senket bilen fremme nå pga dette problemet. Får ikke godkjent senkesettet i vognkortet utan at fjørene bak er på plass :)

Skal se nå til jul.

FÃ¥r jeg den ut skal jeg skrive hvordan jeg gjorde det her.

Skrevet

Jo, men det er litt mer komplisert på min ihvertfall siden jeg har airbag i c stolpen. Det er uansett slik jeg har tenkt å gjøre det.

Da jeg prøvde sist tok jeg ut baksetet, fjernet nakkeputene, tok ut seteryggen og prøvde å ta ut hattehyllen.

Da stoppet det opp siden jeg ikke fikk fjernet dekselet på c stolpen. Har også elektrisk solgardin integrert i hattehyllen som kan skape problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...