WAR_lock Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 sitter og ser etter noen nye dempere til min bil. og lurer på hvilken merke eg skal gå etter. noen som kan hjelpe meg ? Senkesett 60/40 Jamex er på bilen min og demperene er begynt å synge på sitt siste vers. Pris klasse eg er ute etter 1000-3000 kr? Bilen : 318IS 90 modell E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg bruker sachs, funker veldig bra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 hvor får du kjøpt di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Vest bilutstyr i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 pris for ca 4 stk ? har dei internett side? hvor liggeren den i bergen ? bur 2 timer ifra bergen så tar kansje turen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ligger på kokstad, mot flyplassen http://www.vest-bilutstyr.no/index.php?lang=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 pris sån ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Vet ikke hva de vil koste en e30, mine var til en e36 m.tech. Du for ringe å høre, er veldig behjelpelig. Husk reg nr..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg hadde sachs før, men har gått over til Bilstein sprint. Det skal sies at sachene bak var litt slitt de foran var ok, men allikavel en stor forskjell! Det er på en e46 På e30en har jeg noe billig greier som heter ALKO, men er veldig fornøyd med de faktisk. Bilstein får kjøpt hos auto trio eller OS, begge gir bmwccn rabatter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Har også prøvd KYB dempere, veldig formøyd med de også....Men husk ar dempere varer ikke så lenge når du senker bilen. Blir bunnet hele tiden...PUNKTERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 kabeldeigen skrev: Har også prøvd KYB dempere, veldig formøyd med de også....Men husk ar dempere varer ikke så lenge når du senker bilen. Blir bunnet hele tiden...PUNKTERER bilstein sprint er for biler som er senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 eriklepe, mye ga du for komplett sett med Bilstein, husker du det ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 jeg kjøpte bakdemperne hos auto trio og foran hos OS, 1900,- for bakdempere med frakt og bmwccn rabatt, og 2200 foran hos OS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvor mye senk hadde de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hos autotrio kan man få: Bilstein-dempere + H&R-fjærer med 40/15 senk f.eks. (60/30 koster nok sikkert i samme sjanger) for rundt 7500,- inkl BMWCCN-rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå