Lien Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Spørsmålet er vell egentlig om den er så fin som den ser ut. Bilder kan lyve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Spørsmålet er vell egentlig om den er så fin som den ser ut. Bilder kan lyve! bilda her lyver ikke....bmwen er fin som den ser ut på bildet,den som kjøper dem bilen får ein fin bil..... men desverre så er det mang useriøse som vil kjøpe den,sender mld om dei fe den på avbetaling/og betale seinare,og ikke minst at EG sku ta opp lån til ein som ville kjøpe bmwen,mye rart folk ute i norges land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 bilda her lyver ikke....bmwen er fin som den ser ut på bildet,den som kjøper dem bilen får ein fin bil..... men desverre så er det mang useriøse som vil kjøpe den,sender mld om dei fe den på avbetaling/og betale seinare,og ikke minst at EG sku ta opp lån til ein som ville kjøpe bmwen,mye rart folk ute i norges land Det må jo være den beste eg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Endelig en vogn som sikkert har korrekt kilometer. 300.000=under 20.000km i året. Helt normalt. Hadde dere gitt mer for den om det sto den var gått 140.000? isåfall ville det vært utrolig naivt, i mine øyne mange som annonserer e30er i normal stand etter alderen, som har gått 150.000 HELT LATTERLIG. Da ska det søren meg være godt dokumentert om jeg skal bite på den.. Nok OT fra meg. hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå