Gå til innhold

E36 Motorsport X-brace(trenger delenummer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å montere en sånn på bilen min :

e36_m3_xbrace_lg.jpg

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... CT_ID=E36X

dette skal vist være en orginal bmw del så vidt jeg forstår, men finner den ikke i dele katalogen til gs eller i online etk.. noen som kan hjelpe meg med det?

kan selvfølgelig bestille denne delen fra usa for 130$ men da må jeg jo betale 100$ i frakt også :?

lurer også på om noen har prøvd å montere dette på en e36? erfaringer?

Skrevet

Vil det være noen grunn til å montere dette på min 318i E36 sedan? Altså... vil jeg faktisk merke noen forskjell i svinger og slikt?

Skrevet

Xbrace er en fantastisk upgrade som jeg selv er meget lysten på. Som nevnt lenger opp her kom dette på alle E36 cab og også på Z modellene. Man må borre et par hull til bolter under og skal ikke være komplisert å montere. Mener dette koster ca 1000,- hos BMW eks. skruer.

Skrevet

Jeg flytta dette over fra en m3 cab delebil jeg hadde over på m3 coupe`n og det var stoooor forskjell!! Dette er å anbefale!!!

Bør kombineres med et fjærbeinstag mellom tårna!

Skrevet

hmm.. står jeg trenger dette til montering.. kan noen oversette :oops: bolt,skiver og mutter?

- Lowes/HQ M8X30 Allen Bolt(s)

- Lowes/HQ M8 Washers (at least 2)

- Lowes/HQ M8 Nut(s)

- Antiseize paste

Skrevet
hmm.. står jeg trenger dette til montering.. kan noen oversette :oops: bolt,skiver og mutter?

- Lowes/HQ M8X30 Allen Bolt(s)

- Lowes/HQ M8 Washers (at least 2)

- Lowes/HQ M8 Nut(s)

- Antiseize paste

Bolter, skiver og muttrer ja..Allen Bolts er eg 99% sikker på at er Umbrako bolter! HQ er sikkert High Quality? altså 10.2 eller 12.9 kvalitet på boltene?

Skrevet

Har dette på min 328 og er veldig fornøyd med det :D

Enkel montering, jeg borret bare opp hullene som er i traversen fra før litt større og satte inn nitenagler(poppnagler med innv gjenger)

Var da bare å skru den på plass :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...