Gå til innhold

E36 Motorsport X-brace(trenger delenummer)


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på å montere en sånn på bilen min :

e36_m3_xbrace_lg.jpg

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... CT_ID=E36X

dette skal vist være en orginal bmw del så vidt jeg forstår, men finner den ikke i dele katalogen til gs eller i online etk.. noen som kan hjelpe meg med det?

kan selvfølgelig bestille denne delen fra usa for 130$ men da må jeg jo betale 100$ i frakt også :?

lurer også på om noen har prøvd å montere dette på en e36? erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ble vel brukt orginalt på E36 cab'ene for å stive opp? Jeg vet Rage her på forumet hadde det på sin E36 coupe, der han dokumenterte hele monteringsprosessen samt kommenterte resultatet. Her er tråden hans fra bilforumet.net : http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ht=x-brace

Side 55 står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbrace er en fantastisk upgrade som jeg selv er meget lysten på. Som nevnt lenger opp her kom dette på alle E36 cab og også på Z modellene. Man må borre et par hull til bolter under og skal ikke være komplisert å montere. Mener dette koster ca 1000,- hos BMW eks. skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. står jeg trenger dette til montering.. kan noen oversette :oops: bolt,skiver og mutter?

- Lowes/HQ M8X30 Allen Bolt(s)

- Lowes/HQ M8 Washers (at least 2)

- Lowes/HQ M8 Nut(s)

- Antiseize paste

Bolter, skiver og muttrer ja..Allen Bolts er eg 99% sikker på at er Umbrako bolter! HQ er sikkert High Quality? altså 10.2 eller 12.9 kvalitet på boltene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette på min 328 og er veldig fornøyd med det :D

Enkel montering, jeg borret bare opp hullene som er i traversen fra før litt større og satte inn nitenagler(poppnagler med innv gjenger)

Var da bare å skru den på plass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...