Tsbusa Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Da tenkte jeg at jeg ville lage en liten tråd om min bil bare.. Den så sitt første lys i 1988 i Tyskland, men fikk ikke rullet på de tyske veier før 1989. Og så ikke norges saltede veier før 1998. Bilen fikk på montert komplett Seidl styling og Keskin Tuning KT3 felger. Den har såkalte linse lys forran tror jeg. Og ett effekt anlegg av en ukjent type tror jeg:P m-tech interiør. (Blir skinn nå snart, venter på å få dør trekk osv som jeg har kjøpt..) Fram skal jeg sette inni bøttestoler el.lign. Har også ett slikt M-Sport ratt. Fargen på bilen er: Delphin Grey Metallic Anlegget som er i nå, er: 2x 200w Norstyle 6*9, 2x250w uscarvor. (ikke montert enda..). 2x 12'', 1500w Blaupunkt suber, og en 2x800w uscarvor forsterker. JVC KD-G511 spiller. 2x Vomp delefilter 2x Vomp tweetere på 75w elns. 2x boss 160w frontsett. og 2x vomp 160w som egentlig også er ett frontsett, som jeg også monterte forran, oga av de var for store til å ha forran:S Rep av skader: På tide å ta av fangeren ja.. Bilde av den ene skaden Andre skaden Her er også en, den siste Der var den av gitt.. Innsiden (Stylinga er av Glassfiber, bare denne frontfangeren koster 7500,- ny, ulakkert.. Bilder av skadene, innsiden Forran igjen Stemningsbilder.... Cruiseskipet 'Arielle' i bakgrunnen. Cruiseskipet 'Arielle' ser man også der i bakgrunnen, meget pen båt. Deler av Kristiansund by i bakgrunnen. 'Ny' bilen til en kompis. BMW '335' med M3 bredding.. (Er en 318..) Sexy! Ble mange bilder her gitt! Ledninger som stammer fra gamle eieren.. Disse skal det såklart ryddest opp i. Hatthylla slik den så ut... Snacks... Enda mer snacks.. Sexy stæsj Høytalerne foreløpig montert i hatthylla.. Ligger bare i 'baksetet' nå, har ribba bilen nesten helt baki nå, skal skjære litt imorgen med vinkelsliper osv for å få tilpasset høytalerne osv sammens med hatthylla der de skal stå.. Litt for store magneter:) Rot... Plassert fint under dashen. Også lett tilkommelig, samtidig som at den ikke visest. Opplegging Tar form nå Her er det andre delefilteret plassert fint oppi hanskerommet, godt gjemt, men enkelt å komme til.. Foreløpig bilde her, var plana å få lagt opp skikkelig idag, men pga regn idag, så må jeg bare vente litt.. Og ett annet ett bare: Håper det gikk greit med så mange bilder:) Kom gjerne med innspill! (Sideskjørta er ikke montert enda, så dere vet det!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Bilen skriker hvertfall etter noen sideskjørt. Frontfanger og bakfangerens linjer ligger mye nærmere bakken enn bilens kanaler. Husk sort netting i fangerene Men ellers så det pent ut, panserpryden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Digger bilen. Noen bedre bilder av felgene? 16" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 men i all verden.. lar du folk sitte på panseret ditt???? panseret på bilen min er hellig ass... blir irritert bare det er en liten ripe i det..og du lar to jenter legge seg lang flate på det? auch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Du har kanskje lagt merke til at det ene øyelokket ditt er knekt + bakfangeren din er ALT for stor i forhold til formen på bilen din.. Men ellers så er den jo fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Også med naglebelter da på panseret! Omg... Men så jo fin ut. Tror kanskje jeg hadde ventet til skjørtene var på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Som sagt, er ikke sideskjørta på montert enda, nettingen ligger her, har bare ikke satt de på enda:P Jentene var såppass myke, at det gikk fint:) Men på gamle bilen min poserte de også, men da sto de også, MED sko:S Kom gjerne med mer innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Bilen din var fin, men mangler noen potter bak! Må og få tak i noko netting til fangerene dine og eit par tåkelys!!! Flott E34 som stod attmed bilen din på det eine bildet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Helt klart en fin bil! Litt for mye plastik for min del men Savner gamle e30`n min nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Nokk et klart eksempel på at seidl skulle vært bannlyst, men ellers en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Nokk et klart eksempel på at seidl skulle vært bannlyst, men ellers en pen bil! hør hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bilen din var fin, men mangler noen potter bak! Må og få tak i noko netting til fangerene dine og eit par tåkelys!!!Flott E34 som stod attmed bilen din på det eine bildet ditt! Orginale M5 AC Schnitzeren til en kompis det;) (Eneste regga i norge av den typen). Seidl er da fint det:) Men heldighvis har folk forskjellig smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 NAGLEBELTE PÅ PANSERET!!!!!!! OMG! OMG! OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvorfor tror folk at fangeren bak skal ligge like mye ned mot bakken som fangeren forran? Altfor stor mener jeg! Fargen var meget pen, det skal du ha! Når det gjelder den "335" som egentlig er 318 så tror jeg det er den mest latterlige E30'en jeg har sett; altfor stor fanger bak + vinge + feil innpress på 14" eller noe sånt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lien: Den er 60 senket forran, og 40 bak;) Den er ganske høy bak enn forran! Stor? Nei, er da ikke for stor! 335'en: Ja, hehe, han har andre felger på handa nå.. Så det blir bra, han leter også etter annen bak fanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå