TrondK Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Steike å fett. Jeg har alltid drømt om å ta flysertifikat. Kanskje jeg snart må realisere drømmen. Og i tillegg oppleve å få se romfergen ta av, steike. Har hørt at det er rimelig å ta flysertifikat i Afrika. Instruktørene der jobber for en slikk og ingenting Skulle gjerne vært i dine sko der ja! Du er vel klar over at hele 37% av alle alvorlige flyulykker skjer på det afrikanske kontinentet (eksklusive Syd-Afrika)... og det tiltross for at kun 4,5% av verdens flytransporter gjennomføres fra Afrika. Gamle og dårlig vedlikeholdte fly, dårlig utdannelse, dårlig bakkeutstyr, korrupsjon/nepotisme, krig, fattigdom og generell elendighet er årsaken til ulykkene. Jeg tror heller ikke at du uten videre får konvertert et flysertifikat fra Afrika i Norge og/eller andre vestlige land. Joda, enig i det, men det kommer litt an på hvilket flyselskap man bruker. Jeg har flydd en del med Kenya Airways, og de syns jeg har virket veldig bra. De samarbeider med KLM, og har helt nye fly. Tror nok selve eksamen/prøven bør tas i vesten, men flytimer skal gå greit å ta i afrika. Dette er mye rimeligere enn her. Man må jo ha en del timer hvert år for å opprettholde sertifikatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 tenkte jeg skulle ta en tur ned til melbourne som er litt sør for tittusville der romfergen ble skutt opp.. Takker trotto Kevin. Nå fleiper du vel? ble den skutt opp fra melbourne og ikke fra Cape Canaveral?? Blir nok ikke noe av at Johnny T får spise med meg da. Og han som hadde gledet seg sånn sikkert. Kjipt forn d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 den ble skutt opp fra cape canaveral ja, melbourne er en flyplass sør for cape canaveral.. fløy forbi nasa sine byggninger i dag. var pent å se på =) jeg tror han derre Travolta bor på en flyplass som heter Okala nå da han ble så å si kastet ut fra spruce creek, han hadde for bråktete fly har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå